אימון ניסיון שבו נבחרו השחקניות (צילום: טל פרנקלנטל)
אימון ניסיון שבו נבחרו השחקניות (צילום: טל פרנקלנטל)

מ.ס רובי פתחה קבוצה לילדות ולנערות

אוהבות לשחק כדורגל? ביום ראשון ייפתחו אימוניה של קבוצת כדורגל ראשונה לבנות בגילאים 14-10 במסגרת מ.ס רובי שפירא חיפה. הקבוצה מונה 15 בנות שנבחרו מתוך 40 מועמדות, וחברות בה ילדות ונערות יהודיות, מוסלמיות, נוצריות ודרוזיות

פורסם בתאריך: 27.2.20 15:18

קבוצת כדורגל ראשונה של בנות בגילאים 14-10 תפתח את אימוניה ביום ראשון במסגרת מ.ס רובי שפירא חיפה. הקבוצה שמורכבת מ-15 בנות הוקמה בזכות גיוס תרומות שיזמה עמותת עיר הפועלים שמנהלת את מ.ס רובי, והמטרה היא לבנות קבוצה צומחת, כלומר לעלות שכבת גיל בכל שנה עד להקמתה של קבוצת בוגרות.

הקבוצה גובשה לאחר שלושה אימוני ניסיון שבהם השתתפו כ-40 בנות, ונמנות עמה ילדות ונערות יהודיות, מוסלמיות, נוצריות ודרוזיות. האימונים יתקיימו פעמיים בשבוע במגרש של סניף אחוזה של בית הספר הריאלי, והם יועברו על ידי אחד מהמאמנים ממחלקת הנוער של מ.ס רובי.

 

 

יו"ר עמותת עיר הפועלים עודד נוריאל מציין שהרעיון להקמת קבוצת הבנות החל להתגבש לפני כחמש שנים אך עד היום הוא לא התממש בגלל בעיות שונות, שהמרכזית שבהן היא מחסור במגרשים בחיפה: "אין בעיר מספיק מגרשים שאפשר לקיים בהם אימונים, אך בסופו של דבר המהלך הצליח. הצלחנו לגייס כמה אלפי שקלים, ועכשיו יש לנו כסף שאנחנו יכולים להשקיע ולרכוש יחידות אימון".

גיוס התרומות עדיין נמשך, והכספים שיושגו יופנו לתפעולה של הקבוצה. "לבנות אין ניסיון ספורטיבי", מסכם נוריאל, "אך יש להן רצון להיכנס לעולם הכדורגל ולהיות חלק ממנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר