פקח מחלק דוחות חניה (צילום: ניר כפרי)
פקח מחלק דוחות חניה (צילום: ניר כפרי)

העיצומים נמשכים: היום לא יחולקו דוחות

במחאה על התנהלותן של ראש העיר עינת קליש רותם והנהלת עיריית חיפה הודיע ארגון עובדי העירייה כי כחלק מהעיצומים שהוא נוקט לא יחולקו היום דוחות חניה על ידי עובדי אגף הפיקוח העירוני

פורסם בתאריך: 5.3.20 08:25

במסגרת העיצומים שנוקט ארגון עובדי עיריית חיפה במחאה על התנהלותן של ראש העיר עינת קליש רותם והנהלת העירייה הודיע הארגון כי היום (חמישי) לא יחולקו דוחות חניה על ידי עובדי אגף הפיקוח העירוני.

כזכור, אתמול הוכרזו עיצומים באגף הארנונה, במינהל הנדסה וברשות החניה, שכללו עצירה של המענה הטלפוני ושל התשלומים, וזאת לאחר שביום ראשון היו עיצומים במינהל הכספים וביום שלישי הציב ארגון העובדים ברחבת בניין העירייה משאיות לפינוי אשפה שחסמו את הכניסה אליו.

 

 

בסוף חודש דצמבר 2019 הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בעירייה, ומאז התנהלו שיחות בין הצדדים במטרה לפתור את הנושאים שבמחלוקת. מתכתובת בין יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר טל לקליש רותם עולה כי יהיה קשה לפתור את המשבר, וביום שלישי שלחה ראש העיר לעובדי העירייה מכתב בניסיון לתקוע טריז בינם לבין הארגון.

"אל תתנו לשמועות הרבות המגיעות מגורמים אינטרסנטיים רבים ושונים להשפיע לרגע אחד על שגרת יומכם ועל ביטחונכם", כתבה קליש רותם, "גורמים בעיר אינם מקבלים את דין הבוחר, בין אם בתוך המערכת ובין אם מחוצה לה, מעמדה פוליטית או מעמדה ארגונית. נראה שהם לא מבינים שראש עיר מחליפים רק בקלפי – לא בעיצומים, לא בעיתונות, לא בחתרנות ולא ביצירת כאוס. נילחם מלחמת חורמה בכל מי שינסה להפריע, לסכסך ולזרות ריב ומדון. אני מבקשת שלא תתנו לכוחות אלה להשתמש בכם ככלי משחק וניגוח בגלל אינטרסים של אנשים שחלקם אינם אמיצים דיים לצאת קדימה ולומר לכם שהם נלחמים בי פוליטית – על חשבונכם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה כייף !! יוזיל לנו קצת את הארנונה !!

  2. כל הכבוד לוועד

    תמשיכו לעשות את המוות לעבריינית המורשעת עד שהיא תרים ידיים ותעזוב את העיר האהובה שלנו. יישר כוח!!!

  3. מה ענת הופמן אומרת?!!

    לרב פרץ מאיר לא נותנים דוחות מעולם !! כל השנה הוא יכול לחרוג חופשי בבניה , לחנות איפה שבא לו , להציב דוכני תפילין בכל מקום. לא לשלם ארנונה . לחגוג ולצפצף על החוק כפי יכולתו…. הוא הבעל בית אמיתי של העיר הזו !!!
    שיש הסכם קואליציוני חזק -אתה מעל החוק.
    הבנת ?

  4. הקורונה בדרך לועד-לחיפה

    שיר, ענת וכל האחרים המשתוללים נגד ניהול נכון של העיר. אתם חיים על המאדים! הקורונה שתגיע לחיפה היא על גבכם! תזכרו טוב טוב, אתם חסרי אחראיות. עידו, שחושב שהוא מלך !? נראה אותך ! אתה חסר אחראיות ציבורית! נראה אותה נגד הקורונה שאתה וחבריך מביאים לעיר. חחח.

  5. ענת הופמן בת גלים

    עברייני חנייה בחיפה יכולים לחגוג היום. אבל זו חגיגה שאורכת יום אחד.
    עברייני בנייה בבת גלים יכולים לחגוג שנתיים. תראו את עבריין הבנייה הרב פרץ מאיר. הוא בונה מקווה טהרה מתחת לבית שלי ללא אישור ללא היתר וללא פיקוח מאז מארס 2018. בעירייה יודעים רואים אבל לא שוברים שתיקה. הרב ממשיך לבנות והעירייה אדישה ומשותקת.
    לאחרונה הצטרף אליו הרב ישי קלי מבית חבד בבת גלים .
    עכשיו שני הרבנים חברו ביחד והם חופרים ובוניםמקווה בלתי חוקי לתפארת.
    כתבתי על כל זה לראש העירייה שלנו עינת קליש נקודה החוויה שלי היא שכל המכתבים שלי תויקו בפח הזבל.

  6. חיפאי ותיק

    בהצלחה לעינת קליש להפוך את חיפה לעיר מודרנית ! הבוז לועד העובדים !!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר