משאיות לפינוי אשפה חוסמות את הכניסה לבניין העירייה
משאיות לפינוי אשפה חוסמות את הכניסה לבניין העירייה

הוועד מגיב לראש העיר: משאיות זבל חסמו את הכניסה לעירייה

הפרד ומשול: במכתב ששלחה לעובדי עיריית חיפה כתבה ראש העיר עינת קליש רותם: "אל תתנו להם להשתמש בכם ככלי משחק וניגוח בגלל אינטרסים של אנשים שחלקם אינם אמיצים דיים לצאת קדימה ולומר לכם שהם נלחמים בי פוליטית - על חשבונכם". בתגובה נחסמה הכניסה לבניין העירייה על ידי משאיות לפינוי אשפה

פורסם בתאריך: 3.3.20 17:26

ראש העיר עינת קליש רותם שלחה היום (שלישי) אחר הצהריים מכתב לעובדי עיריית חיפה בעקבות העיצומים שנקטו עובדי מינהל הכספים ביום ראשון.

"רגע לפני חג הפורים המתקרב ובא מצאתי לנכון לפנות אליכם באופן אישי, וזאת מתוך הבעת אמון וכוונה להציג בפניכם ממקור ראשון את רצף האירועים האחרון", כתבה קליש רותם, "ראשית, ברצוני לחזור ולהבהיר כי יש לי אמון בכם ולבקש כי לא תתנו לשמועות הרבות המגיעות מגורמים אינטרסנטיים רבים ושונים להשפיע לרגע אחד על שגרת יומכם ועל ביטחונכם. למרות כל האמירות, מעולם לא היתה ולא תהיה בכוונתי לפגוע בעובדי העירייה המסורים, אלה שעושים את עבודתם נאמנה, האנשים שעל כתפיהם מונחים עול ואחריות רבה לתפקודה המוצלח של העיר. אוסיף ואומר כי במסגרת ממשקי העבודה עם חלק מכם אני נדרשת כל העת למתן סיוע ועזרה במגוון רחב של נושאים, וזאת בזכות ערנותכם והפניית תשומת לבי לליקויים, מתוך מטרה משותפת לכולנו לפעול לפריחת העיר והעירייה".

לדבריה, "ביום ראשון נחצה לצערי עוד קו אדום עם התפרצות של חברי ועד העובדים למשרדי בעת קיום ישיבת עבודה. בכנס ההסברה שקיים הוועד כאן בבניין אמר יו"ר הוועד אמנון עידו בנאומו 'אנחנו כל יום נמשיך בצעדים הארגוניים, לא תהיה עבודה, נגמר המשא ומתן עם העירייה'. חשוב לי לומר כי הרקע לאירוע המצער הזה הוא מינויים של שלושה יועצים כלכליים, ששניים מהם עבדו עם העירייה גם בתקופת השלטון הקודם. התקשרויות אלו נדרשות לצורך בחינה ובדיקה של תקציב העירייה ושל הדוחות הכספיים אשר נוהלו באופן שגוי לטעמי ובצורה שאינה מציגה בצורה נכונה את ההתנהלות התקציבית, כאשר עשרות ומאות מיליוני שקלים הוצאו מתקציבי הפיתוח עבור הוצאות שוטפות. למרות הניסיונות להציג זאת כדבר תקין, מדובר בהתנהלות חסרת אחריות שאינה עומדת עם סולם ערכי, כמי שניתנה לה הסמכות החוקית לקבוע את מתווה התקציב. התנהלות זו חייבת להיפסק! הדרך לשינוי אופן ניהול התקציב נמצא כרגע בבחינה".

 

 

קליש רותם הצהירה כי "היועצים הכלכליים לא יחליפו, לא יכולים להחליף ולא התבקשו מעולם להחליף את עובדי העירייה", והוסיפה: "יש גורמים בעיר שאינם מקבלים את דין הבוחר, בין אם בתוך המערכת ובין אם מחוצה לה, מעמדה פוליטית או מעמדה ארגונית. נראה שהם לא מבינים שראש עיר מחליפים רק בקלפי – לא בעיצומים, לא בעיתונות, לא בחתרנות ולא ביצירת כאוס. נמשיך לעבוד בהערכה ובשיתוף פעולה כן ואמיתי עם כל מי שמעוניין לעבוד איתנו ביחד לטובת העיר, כפי שרצה הציבור החיפאי. נילחם מלחמת חורמה בכל מי שינסה להפריע, לסכסך ולזרות ריב ומדון. אני מבקשת שלא תתנו לכוחות אלה להשתמש בכם ככלי משחק וניגוח בגלל אינטרסים של אנשים שחלקם אינם אמיצים דיים לצאת קדימה ולומר לכם שהם נלחמים בי פוליטית – על חשבונכם".

תגובת הוועד לא איחרה לבוא, ולפני זמן קצר הוצבו בהוראת הוועד שתי משאיות לפינוי אשפה בכניסה לבניין העירייה. יצוין כי בעוד דקות אחדות תיפתח בבניין ישיבה של מועצת העיר, והצבת המשאיות נועדה להביע את מחאתם של העובדים על מכתבה של קליש רותם.

מחוץ לישיבת המועצה אמר יו"ר ארגון העובדים אמנון עידו: "הסרנו היום את הכפפות ואנחנו נמשיך בעיצומים ובצעדים הארגוניים. לנו את לא תקראי מושחתים, לנו את לא תקראי פרזיטים. לא צריך חברות חקירה כדי לבדוק את העובדים, צריך חברות חקירה כדי לבדוק את ההתנהלות פה בשנה האחרונה. אם נצטרך, תהיה שביתה שלא נראתה כדוגמתה בעירייה. היא תכלול את כל המגזרים בעירייה, ואם נצטרך אז נשבית אפילו את בית החולים בני ציון, שגם שם היא ניסתה לפגוע בזכויותיהם של האחים והאחיות, והצלחנו למנוע את זה. זוהי קריאת ההשכמה האחרונה בשבילך – או שתבואי למשא ומתן בצורה מכובדת ומכבדת או שהצעדים שלנו יימשכו עד שלא תהיה לך ברירה ותיאלצי לעשות את זה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

17 תגובות
  1. ערן

    עבריינית מורשעת מתנהלת כמו עבריינית מורשעת. זה הפרצוף של העירייה בשנה וחצי האחרונות – משאית זבל

  2. ענת הופמן בת גלים

    אם משאיות הזבל חונות בכניסה לעירייה אולי אפשר לבקש לפשפש בהן ולאתר את כל המכתבים שכתבתי לראש העירייה עינת קליש .
    החוויה שלי היא שכולן תוייקו בפח הזבל שלה .

  3. לחתוך בשחיתות הזאת בלי מורא

    אם אל על יכולה לפטר 1,000 עובדים ולהכריז על קיצוץ בשכר הבכירים בגלל ההפסדים מהקורונה, גם עירייה גרעונית שנמצאת במינוס 170 מליון שקל צריכה להכריז על קיצוץ רוחבי של כל משכורות הבכירים והגמלאים בעירייה ועל התייעלות באגפי העירייה של כמה עשרות עובדים לפחות. עד שהעירייה הזאת תהיה מאוזנת עד השקל האחרון
    ונטל הארנונה המופקעת יירד מהתושבים והעסקים המממנים שחיתות

  4. משה

    עובדים בזויים שאין להם כבוד לעצמם…
    הכיצד יתנו כבוד וראש עיריה ניבחרת בבחירות דמוקרטיות.
    יש להפסיק מיידית את התרבות האירגונית המושחתת הזאת, בצורה דמוקרטית ואם לא, הרי שקימות שיטות אחרות להפסקת האלימות הזאת מצד קומץ עובדים ומנהלים.
    פרזטים מקומם אינו כעובדים בעירית חיפה, ובטח שלא במימון, בילתי מוגבל, של תושבי חיפה.

  5. למי למי תמיד למי, יש יותר כבוד

    אף עובד לא פוטר וקליש אמרה שאין לה כוונה לעשות זאת. אז עוד פעם שובתים כבוד? כמו קזבלן. ממש

  6. חיפאי

    רציתם קליש קיבלתם קליש.
    תסבלו בשקט עוד כמעט 4 שנים.

  7. שיר

    כל הכבוד לעובדים , ככה יעשה לאיש אשר פוגע באחרים
    לפני שהיא שוכרת שירותים חיצוניים שתלמד לעבוד עם העובדים הקיימים ומהניסיון שלהם.
    כל הניהול הבכיר עזב או הועזב בגללה ועכשיו היא נלחמת בעובדים כולם.
    היא מבזבזת עשרות אלפים על יועצים חיצוניים , רואי חשבון , משרדי חקירות ,עורכי דין , פרסום , יחסי ציבור ועוד ועוד
    על חשבון תושבי העיר ורק בגלל שהיא לא יודעת להתנהל ובטח שלא לנהל.
    עכשיו הכל מובן למה הכל בוטל בעיר הזאת העיקר שהארנונה תיגבה מעל ומעבר.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מבין את עינת – בעיריית חיפה יש תפוחים רקובים.

  9. אייל

    שיהיה ברור.
    כל העיריות בארץ עושות מיקור חוץ בגלל עובדים מנופחים כאלה.
    העובדים נמצאים במלחמה כדי לשמור על תנאי העובדים ולשמור על השחיתות והמעמד שלהם בעירייה.
    אני בעד ניקוי האורוות של קליש,

  10. גדעון

    כל הכבוד לראשת העיר קליש. עובדי העירייה תתביישו איזה ביזיון. הפוסל במומו….

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ענת קליש הגרועה שבראשי ערים .עד היום לא עשתה דבר מלבד להכריז על המילה לא על כל נושא.היא לא מחליפה את הציפורן הקטנה של יונה יהב . הלוואי והייתה לוקחת אחריות ומקבלת החלטה נכונה להודיע על התפטרותה.בבחירות הבאות היא תקבל את מה שהיא ראויה לו.

  12. שיר,התעוררת? ערן וענת !!

    וזאת מקופת חולים כללית, האופוזיציונרית של יהב, על קורונה שמעתם? תלכו לסופר לקנות מוצרים, ותעזבו את קליש לטפל בענייני העיר. הקנאה אוכלת אתכם, יום יום, לילה לילה…הועד פוגע בציבור החיפאי, ומנהל מלחמות פוליטיות. בושה! עידו, בושה לך! אתה מביא קורונה לחיפה! נראה אותך עוד שבוע !!!

  13. דין דין

    רחובות מלוכלכים במקום לנקות מציבים משאיות זבל בכניסה לעיריה.גם יהב הציב משאיות זבל בבזן ומה קרה ?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר