יואב כץ. תעשו פרצוף מופתע (צילום: צלמוס)
יואב כץ. תעשו פרצוף מופתע (צילום: צלמוס)

"אנחנו מיואשים, אין לנו עם מי לדבר"

גורמים בהפועל חיפה טוענים כי יואב כץ הציע לשחקני הקבוצה מתווה שלפיו הם יוותרו על 40 אחוז משכרם עד לתום העונה, אך התנה את חתימתו על המתווה בכך שהוא יגיע להסדר עם מס ההכנסה ועם המוסד לביטוח לאומי. שחקן בהפועל: "אנחנו לא מבינים מה הקשר בין מה שמגיע לנו לבין ההסדרים שלו עם הרשויות"

פורסם בתאריך: 26.3.20 14:28

עדכון אחרון: 27.3.20 11:35

"אנחנו מיואשים" – כך אמר היום (חמישי) אחד משחקני הפועל חיפה ל"כלבו – חיפה והקריות" על השיחות שהם מנהלים עם הבעלים יואב כץ באשר לחוזיהם. "לצערנו", הוסיף השחקן, "כל הקבוצות האחרות מנהלות משא ומתן מול ראשי המועדונים שלהם, ולנו אין עם מי לדבר. כץ עושה מה שהוא רוצה, ואנחנו בבעיה. נקלענו למצב תקדימי, ובשלב זה אנחנו לא יודעים מה לעשות".

גורמים בהפועל טוענים כי כץ הציע לשחקנים מתווה שלפיו הם יוותרו על 40 אחוז משכרם עד לתום העונה (החודשים מרץ-מאי) אך התנה את חתימתו על המתווה בכך שהוא יגיע להסדר עם מס ההכנסה ועם המוסד לביטוח לאומי.

"אנחנו לא מבינים מה הקשר בין מה שמגיע לנו לבין ההסדרים של כץ עם הרשויות", אמר השחקן, "אלו רשויות יסכימו להתדיין איתו ולהגיע איתו להסדרים בתקופה הזאת כשהן עסוקות בנושא הקורונה. אנחנו צריכים להביא משכורת הביתה, אבל את כץ זה לא מעניין".

גם נושא מענק העלייה לפלייאוף העליון רחוק מלהתבהר, והשחקנים הבהירו לו שאין כל קשר בין המענק לבין שכרם ושהם דורשים לקבלו במלואו בהתאם לחוזה של כל אחד מהשחקנים.

 

 

עדכון (שישי, 11:15): שחקני הפועל הוציאו הודעה שבה הם כתבו: "קודם כל אנחנו מתנצלים בפני אוהדי הקבוצה שזה הגיע למצב הזה, אבל באמת שכלו כל הקצים. לאחר אין ספור שיחות עם כץ וניסיונות עזים מצדנו לבוא לקראת המועדון שכה חשוב לנו, קיבלנו וכיבדנו את כל מה שדרשו מאיתנו – יציאה לחל"ת ובמקביל קיצוץ של 40 אחוז משכר הבסיס ששווים יותר מ-50 אחוז מכלל החוזה – ללא משא ומתן אמיתי, מתוך רצון טוב והבנה של המצב הבעייתי שנכפה על כולם".

השחקנים הוסיפו כי "הסכם ובו כל מה שהבעלים דרש נשלח אליו לחתימה מארגון השחקנים, אך אז הגיעו דרישות חדשות ולא מקובלות אשר מסירות כל אחריות או סיכון מהקבוצה ומעבירות את כל הסיכון אל השחקנים. לא ייתכן שלא תהיה הדדיות בנטל. אנו מבינים את המצב הבעייתי שכולם כולל כולם נפגעים ממנו, אך גם לנו יש גבולות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר