הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: יח"צ)
הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: יח"צ)

ברמב"ם חוששים שצוות מחלקת ניתוחי לב נדבק בקורונה

עובדי מחלקת ניתוחי לב בקריה הרפואית רמב"ם הוכנסו לבידוד בשל חשיפה אפשרית לחולה מאומת ששהה במחלקה, אשר אליה ליווה את בנו שעבר ניתוח. הניתוחים שצפויים לחלק מהמאושפזים יידחו, ובמקרה חירום תספק מחלקת ניתוחי לב במרכז הרפואי כרמל גיבוי למחלקה ברמב"ם

פורסם בתאריך: 17.4.20 19:20

עובדי מחלקת ניתוחי לב בקריה הרפואית רמב"ם הוכנסו היום (שישי) לבידוד בשל חשיפה אפשרית לחולה מאומת ששהה במחלקה עד 10 לאפריל. במחלקה שוהים כעת שמונה חולים שגם הם יהיו מעתה בתנאי בידוד. הניתוחים שצפויים לחלקם יידחו, ובמקרה חירום תספק מחלקת ניתוחי לב במרכז הרפואי כרמל גיבוי למחלקה ברמב"ם.

בשל הבידוד יידחו גם פעולות משותפות של מחלקת ניתוחי לב ומחלקת צנתורי לב. את משימות הסיעוד במחלקה יספקו אחים ואחיות ממחלקות אחרות ברמב"ם שהועברו למחלקת ניתוחי לב.

החולה המאומת, תושב נהריה, ליווה את בנו שעבר ניתוח במחלקה ברמב"ם. בדיקה שעבר האיש, שנדבק ככל הנראה מחשיפה לקרוב משפחה ששוהה בבידוד בית, מצאה כי הוא חולה, והוא אושפז בבוקר במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

 

 

מרמב"ם נמסר כי הבידוד של אנשי צוות מחלקת ניתוחי לב יהיה מדורג, בהתאם לחקירה האפידמיולוגית ולתאריכי החשיפה של הצוותים הרפואי, הסיעודי והלוגיסטי לחולה. רופא מומחה אחד שלא נחשף לחולה ישמש כרופא התורן במחלקה בימים הקרובים.

מנהל רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל קיים אחר הצהריים תחקיר מקיף של האירוע, ודיווח הועבר למשרד הבריאות. ברמב"ם מציינים כי בשלב זה איש מהצוות לא דיווח על סימפטומים כלשהם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר