בדיקת דם (צילום: מוטי קמחי)
בדיקת דם (צילום: מוטי קמחי)

מד"א תסיע תורמי פלסמה לתל השומר או לירושלים

מד"א, שהשיק שירות המאפשר לכל אדם שהחלים מנגיף הקורונה לתרום פלסמה כדי להציל חולים נוספים, מציע שירות הסעות למחלימים תושבי חיפה והקריות שייענו לקריאה לתרום: "נהגים מתנדבים יסיעו את המחלימים לאחת מנקודות ההתרמה בתל השומר או בירושלים, ולאחר מכן יחזירו אותם לבתיהם"

פורסם בתאריך: 23.4.20 13:26

מגן דוד אדום השיק אתמול (רביעי) שירות מיוחד המאפשר לכל אדם שהחלים מנגיף הקורונה לתרום פלסמה (מרכיב הדם שבו נמצאים הנוגדנים לנגיף הקורונה). בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" קורא דובר מד"א זכי הלר למחלימים תושבי חיפה והקריות להיענות לבקשה של הארגון ולתרום פלסמה: "במסגרת השירות יסיעו נהגים מתנדבים את המחלימים מחיפה ומהקריות לאחת מנקודות התרמת הפלסמה של שירותי הדם של מד"א בתל השומר או בירושלים, ולאחר מכן יסיעו אותם בחזרה לבתיהם, וזאת ללא עלות".

למי פונים כדי לתאם הסעות?

"ניתן לפנות לשירותי הדם של מד"א בטלפון 03-9101101 או באמצעות עמותת רחשי לב שהיא עמותה לילדים חולי סרטן שהתנדבה לסייע לנו בטלפון 03-7150010".

 

 

עד כה תרמו פלסמה רק 120 מחלימים מתוך 5,334 איש שהחלימו מקורונה בישראל. יצוין כי בחיפה ובקריות החלימו עד כה כ-100 חולים.

מנכ"ל מד"א אלי בין: "מגן דוד אדום מפעיל שירות הסעה למחלימים תורמי פלסמה על מנת לאפשר לכל אחד מהם לתרום למען הצלת חייהם של חולים בנגיף הקורונה. אנו תקווה שהשירות יעזור למחלימים נוספים להגיע ולתרום פלסמה ושנוכל לסייע לכל חולה שיזדקק לכך".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר