ביילי. "הוא ישן במשך רוב היום" (צילום: איתי בט)
ביילי. "הוא ישן במשך רוב היום" (צילום: איתי בט)

הכירו את ביילי – כלב עם 10,000 עוקבים

איתי בט בן ה-18 מתחזק עבור כלבו ביילי, שיצו בן 6, חשבון אינסטגרם עם - תחזיקו חזק - 10,300 עוקבים. "השקעתי בסטוריז, בתמונות ובסרטונים", מספר בט, "השאיפה שלי היא שביילי יהיה הרבה יותר מוכר, שיידעו עליו יותר אנשים". ואיך זה קשור לציון 100 בבגרות באנגלית?

פורסם בתאריך: 7.5.20 12:51

תושבי ורדיה כבר מכירים את ביילי לבית משפחת בט. גם רבים מתושבי חיפה מכירים אותו. כי ביילי, שמתחזק חשבון אינסטגרם של 10,300 עוקבים, הוא סלב אמיתי. ביילי בן ה-6 הגיע לפני כחמש שנים אל המשפחה, ואת העמוד שלו – beily_shihtzu – פתח איתי (18), שמיניסט בבית הספר הריאלי, לפני שנה.

"ראיתי שלהרבה כלבים בחו"ל יש חשבון אינסטגרם", מספר בט, "חשבתי שזאת דרך נהדרת שיהיו לי מזכרת ותמונות ממנו, סתם בשביל הכיף. פתחתי את החשבון וראיתי שזה עובד יפה ושהרבה אנשים אוהבים אותו, ולאט לאט הוא צבר המון עוקבים ולייקים. זה פשוט תהליך שמתפתח כל הזמן".

איך? למה אני לא מצליחה להגדיל את העוקבים שלי ולכלב שלך יש יותר מ-10,000 עוקבים?

"פרסמתי הרבה תמונות, והרבה אנשים ראו אותן דרך האשטגים שכוונו לכלבים ולחובבי כלבים. במשך הזמן עשיתי גם כמה הגרלות של מוצרים מגניבים לכלבים – דבר שהתגלה כמושכי קהל. זה התחיל להתפתח, הרבה אנשים נחשפו לחשבון והתלהבו, ופתאום זה נהיה טרנד כזה. למעשה התחלתי בגלל שבארצות הברית ובאירופה חשבונות שמוקדשים לחיות מחמד נהיו ממש חזקים. יש כאלה שהגיעו למיליוני עוקבים בזמן שבארץ זה אפילו לא התחיל".

כמה שעות ביום אתה משקיע בטיפוח החשבון?

"אני משקיע בערך שעה ביום. כרגע זה לא הכי מקצועי אלא יותר ביתי-משפחתי, בשביל הכיף. אני עדיין עסוק בלימודים אז קשה לי להתרכז בזה".

 

איתי בט וביילי. "הוא בול כמוני"

איתי בט וביילי. "הוא בול כמוני"

 

 

ובכל זאת, לא בגלל תמונה אחת ביום של כלב חמוד מגיעים לחשבון כזה היסטרי.

"לא, ברור שלא. השקעתי בסטוריז, בתמונות ובסרטונים. מעולם לא קניתי עוקבים. עוקבים אחרי ביילי המון חשבונות של כלבים מהעולם".

יכול להיות שהפופולריות של ביילי מרקיעה שחקים בגלל מוצאו. כבר לפני כמה חודשים פורסם שכלבים מסוג שיצו הם הכלבים הכי פופולריים בארץ, ובקבוצת הפייסבוק הייעודית לזן, שנקראת "אוהבי כלבי השיצו", יש יותר מ-16,000 חברים.

כמה לייקים בממוצע הוא מקבל לפוסט?

"יש לו תמיד יותר מ-1,600 לייקים על כל פוסט, אפילו 2,000".

ובחשבון שלך כמה לייקים אתה מקבל?

"(צוחק) לי יש רק 1,000 עוקבים, אז לא הרבה. שכחתי לספר לך – הכנתי לו סרטון ממש מגניב שאותו פרסמתי בעמוד של חובבי השיצו, והוא קיבל יותר מ-80,000 צפיות. זה ממש נהיה ויראלי. בעמוד שלו באינסטגרם צפו בסרטון רק 3,747 אנשים".

חבל שהוא לא יודע שהוא כזה, או שהוא כן יודע? יש לו תכונות אנושיות?

"מה זה אנושיות, הוא בול כמוני. הוא ישן במשך רוב היום, אבל כשאנחנו מתעוררים אני מבלה איתו הרבה זמן, משחק איתו, יש לנו זמן איכות שהוא שלנו, וזה מה זה כיף. יש בינינו חיבור טוב, אבל גם שתי אחיותי מטפלות בו".

הוא מפונק?

"מה זה מפונק. הוא עצלן ולא אוהב לרוץ הרבה. רוב הזמן הוא בדשא, ישן בכיף שלו".

ביילי גם זכה לעבודת גמר.

"בבחינת הבגרות בעל פה באנגלית הייתי צריך לבחור נושא, ודיברתי על הטרנד העולמי של חשבונות לכלבים ברשתות החברתיות. היה ממש מגניב. קיבלתי 100".

לאן היית ממנף את החשבון שלו?

"היו לי כמה הצעות לשיתופי פעולה עם חברות מסחריות, וזה כן משהו שאני רוצה להגיע אליו בעתיד. עצרתי הכל בגלל הבגרויות ובגלל המיונים לצה"ל. אני רוצה להמשיך להגדיל את מספר העוקבים. כרגע הכסף קצת פחות רלוונטי, אבל זה באמת יהיה נחמד בעתיד לעשות את זה. השאיפה שלי היא שביילי יהיה הרבה יותר מוכר, שיידעו עליו יותר אנשים".

וזהו הקישור לעמוד האינסטגרם של ביילי: https://www.instagram.com/beily_shihtzu

 

ביילי. "יש לו תמיד יותר מ-1,600 לייקים על כל פוסט, אפילו 2,000" (צילום: איתי בט)

ביילי. "יש לו תמיד יותר מ-1,600 לייקים על כל פוסט, אפילו 2,000" (צילום: איתי בט)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר