הסינמטק
הסינמטק

הגל השני: התיאטרון והסינמטק הקפיאו מנויים

תיאטרון חיפה והסינמטק הודיעו לבעלי המנויים שלהם על הקפאת המנויים עד להודעה חדשה בעקבות ההנחיות החדשות של הממשלה במסגרת המאבק בהתפשטות מגיפת הקורונה. "הגבלת ההתקהלויות בשנית היא כואבת לכולנו", כתבה מנכ"לית התיאטרון, והסינמטק הודיע: "לא נוכל להמשיך להקרין סרטים"

פורסם בתאריך: 7.7.20 09:41

תיאטרון חיפה והסינמטק הקפיאו את כל מנוייהם עד להודעה חדשה – כך נמסר אתמול (שני) לבעלי המנויים בשל ההנחיות החדשות של הממשלה במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה.

בהודעה של מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי נכתב: "הכרטיסים והמנויים שרכשתם יעמדו לזכותכם, ועם שובנו לשגרה ניצור עמכם קשר לשיבוץ מחדש. הגבלת ההתקהלויות בשנית היא כואבת לכולנו, אך אנו אופטימיים מאוד וכבר עמלים על תכנון של החזרה לשגרה".

 

 

"לצערנו, בהתאם להנחיות החדשות לא נוכל להמשיך להקרין סרטים", נכתב בהודעה ששלח הסינמטק, "כל המנויים יוקפאו באופן אוטומטי ויופשרו כשנחזור לשגרה. אנחנו מאחלים לכם הרבה קולנוע ביתי משובח, והכי חשוב – לשמור על הבריאות שלכם".

בדיקה באתר הסינמטק מעלה כי כל הפעילויות, ובהן סרטי החודש, תוכניות מיוחדות, סרטי טרום בכורה ומפגש עם יוצרים, הוסרו מהאתר. לעומת זאת, באתר סינמטק תל אביב עדיין ניתן עדיין לרכוש כרטיסים לסרטים שמוקרנים שם, ורשימת הסרטים עדיין מופיעה באתר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הרב חנוכה בן יוסף הלוי

    כל הכבוד לסינמטק חיפה על הפתיחה של סרטים לצפיה ביתית בסופי שבוע. בזכותכם נחשפנו לסרטים היפניים המעולים "אהבתה מרתיחה את מימי האמבט" ו"דוכן הראמן" (יפני-סינגפורי).

  2. מסיבות סוף הקורונה?

    כשהציבור חסר אחרעות טמרות תלמידים מסתובבים בבתי ספר בלי מסיכות, אלפים בים בקניון בטיילת בחנויות צמודים אחד לשני.. הציבור עשה מסיבת סוף קורונה מטופשת חשבו שזה נגמר לא שמעו לאזהרות ולכללים אז מה הפלא שיש אלף נדבקים ביום ובקצב הזה גם יהיה כפול

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר