חנוכת מחלקת פנימית ב' במרכז הרפואי בני ציון (צילום: גדי נס)
חנוכת מחלקת פנימית ב' במרכז הרפואי בני ציון (צילום: גדי נס)

נחנכה מחלקת פנימית ב' החדשה בבני ציון

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, המנכ"ל הקודם ד"ר אמנון רופא ומנהל מחלקת פנימית ב' פרופ' אלעד שיף חנכו את מחלקת פנימית ב' החדשה בבני ציון

פורסם בתאריך: 18.11.20 11:41

המרכז הרפואי בני ציון חנך אתמול (שלישי) את מחלקת פנימית ב' החדשה בטקס שבו השתתף מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי. ביחד עם פרופ' לוי התכבדו בגזירת הסרט מנכ"ל בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, המנכ"ל הקודם ד"ר אמנון רופא ומנהל מחלקת פנימית ב' פרופ' אלעד שיף.

"אנחנו עוסקים רבות במחלקות פנימיות ומכירים בכך שהרפואה הפנימית היא לא מקצוע שנחשב בשנים האחרונות לאטרקטיבי להתמחות, ואם כבר התמחות, אז לא להישאר בו", אמר פרופ' לוי בטקס, וד"ר הוכמן השיב לו: "בית חולים לא יכול להיות חזק אם אין לו פנימיות חזקות".

לאחר הטקס סקר ד"ר הוכמן בפני פרופ' לוי ובכירים במשרד הבריאות את האתגרים הניצבים בפני המרכז הרפואי, תוך שימת דגש על מחלקת קורונה. ד"ר הוכמן הציג בקשות לסיוע ברכישת ציוד רפואי מתקדם ומציל חיים, אשר מותנה בגיוס משאבים תקציביים מהמשרד.

בהמשך נפגש פרופ' לוי בחפ"ק של מחלקת קורונה עם הצוות הרפואי במחלקה, ואת ביקורו הוא סיים בתערוכה הגיבורים של בני ציון שמתעדת את פעילותם של הצוותים הרפואיים במחלקת קורונה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר