חנוכייה של חב"ד
חנוכייה של חב"ד

חנוכה: חנוכיות ברחובות, משאית שמחה והפנינג וירטואלי

תנועת חב"ד בשיתוף עם עיריית חיפה תציב כ-30 חנוכיות ברחבי העיר, תקיים טקס הדלקת נרות בכל ימי החג ותפעיל את משאית השמחה. מועצת התלמידים של בית הספר נאות פרס והצוות החינוכי יקיימו הפנינג חנוכה וירטואלי באמצעות אפליקציית זום

פורסם בתאריך: 8.12.20 09:17

כמדי חנוכה תציב תנועת חב"ד בסיוע של עיריית חיפה כ-30 חנוכיות בנקודות מרכזיות ברחבי העיר. כמו כן, משאית השמחה של חב"ד תעבור בשכונות העיר עם חנוכיית ענק.

מחר (רביעי) בשעה 17:00 יקיימו מועצת התלמידים של בית הספר נאות פרס והצוות החינוכי הפנינג חנוכה וירטואלי באמצעות אפליקציית זום. חצי שעה לאחר מכן תעבור בשכונה משאית השמחה עם הזמר נתנאל בטש. בכיכר מאירהוף בקרית אליעזר תארגן חב"ד טקס הדלקת נר חנוכה שיתקיים בכל אחד משמונת ימי החג בשעה 17:00, וזאת נוסף על טקס הדלקת נרות בלובי של הבניינים ברחוב לסין ובשדרות מייק בראנט בשכונה. נוסף על כך מציעה חב"ד לקיים טקס הדלקת נרות פרטי לכל המעוניין מחוץ לדלת ביתו.

שליח חב"ד לשכונות קרית אליעזר וקרית אליהו יוסי ליפש: "חב"ד ממשיכה את המסורת של הדלקת נר חנוכה בארץ ובעולם. נעבור ברחובות חיפה עם חנוכייה נגררת, נחלק סופגניות והפתעות לילדים, ונשיר שירי חנוכה. הטקסים יתקיימו בהתאם לכללי התו הסגול תוך עטיית מסיכות ושמירה על מרחק".

 

 

מוזיאוני חיפה יעניקו לכבוד החג ערכת פעילות ויצירה לילדים ויקיימו סדנאות בשידור חי. ערכת הפעילות שתחולק לילדים תכלול חומרים לשלוש סדנאות יצירה, קוד קישור לסרטונים עם אמנים שיספרו על מקורות ההשראה שלהם ואת המגזין "אדם צעיר". הערכות, בהשראת התערוכה "החדר שלי" שהוצגה עד לאחרונה, יחולקו במוזיאון חיפה לאמנות, במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית ובמוזיאון הימי הלאומי החל מיום שבת בשעות 19:00-8:00.

הסדנאות הן סדנת בהשראת עבודתה של האמנית איה גודון-נוי, שבה גזירי עיתונים, ניירות צבעוניים וחפצים ביתיים ישמשו כחומרי עבודה; סדנת קונסרטינה שבה ייצרו המשתתפים איור כפול שיודבק על "אקורדיון", כך שבצד אחד יופיע איור של חדר ביום ובצד השני יופיע איור של חדר בלילה; וסדנת קולאז' תלת מימדי בקופסה, בהשראת יצירתו של האמן דייב יעקב, שבה ייצרו המשתתפים קולאז' שיורכב מגזרי נייר ועיתונים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר