מחזירים לכם כסף. עידן החזרי מס
מחזירים לכם כסף. עידן החזרי מס

עידן החזרי מס לשכירים: יש מי שדואג לכסף שלכם

אם אתם עובדים שכירים, סביר להניח שאינכם יודעים שמגיעים לכם החזרים ממס ההכנסה. ב"עידן החזרי מס" יעשו עבורכם את כל העבודה, שבסופה, הם מבטיחים, אתם תקפצו משמחה

פורסם בתאריך: 17.3.21 17:07

שנת 2020 הייתה שנת שיא ב"עידן החזרי מס" מבחינת מספר הפניות של עובדים שכירים, שפוטרו או הוצאו לחל"ת וחיפשו דרכים נוספות להכניס כסף לקופה המשפחתית שהלכה והידלדלה. עם זאת, מתברר שגם היום שכירים רבים עדיין אינם יודעים שלרובם מגיעים החזרי מס, וכאן בדיוק נכנסים לתמונה דנה ואבי גיגי, הבעלים של "עידן החזרי מס", שיסייעו לכם לעבור את התהליך בקלי קלות ובסופו גם לקבל כסף.

מסביר אבי גיגי: "כמעט לכל העובדים השכירים מגיעים החזרי מס. כדי לקבל את החזרי המס, עליהם לעמוד בשורה של קריטריונים שנקבעו על ידי מס ההכנסה ומעניקים להם נקודות זיכוי. למשל: החזרי מס על אבטלה, לידה, ביטוחי חיים, תרומות ועוד. אולם, התנאי הבסיסי לקבלת החזרי מס הוא תשלום מס הכנסה. מי ששילם מס הכנסה כחוק, עובר אצלנו לשלב הבא, שהוא הבדיקה הפרטנית, שבה אנו מגלים לפי אילו קריטריונים הוא יכול לקבל את ההחזרים. בדרך כלל מדובר בסכומים הנעים בין 8000 ל-10,000 שקלים".

אז איך זה עובד?

באתר של חברת "עידן החזרי מס" ניתן לבצע בדיקת החזר מס, שבמסגרתה תתבקשו לענות על שאלון. בהמשך, מומחי החברה ייצרו איתכם קשר טלפוני לצורך שאלון מעמיק יותר וחידוד פרטים חשובים. לאחר מכן יגיע שלב איסוף המסמכים הנדרשים, אותו אתם יכולים לבצע בעצמכם, או לחילופין לתת לחברה לבצע זאת עבורכם תמורת אגרה של 300 שקלים. המסמכים יועברו ליועץ מס מורשה ומוסמך, שיערוך בדיקה נוספת ויזין את הנתונים לתוכנת בדיקה מקצועית המקבילה לתוכנת מס ההכנסה, וזהו. לכם רק נותר להמתין להחזרים, וההמתנה, תסמכו על המומחים, משתלמת.

אבי גיגי: "אני עובד בשיטה שמבטיחה הצלחה כמעט ב-100 אחוז. אני מראש לא מקבל לקוח, אם אני מבין שהוא לא הולך לקבל כסף. אצלי אין 'אם הלקוח יקבל כסף', אלא רק 'כאשר הלקוח יקבל כסף".

כמה זמן לוקח התהליך?

"מיד לאחר השאלון המעמיק, אנחנו פותחים ללקוח תיק. השלב הראשון, שכולל איסוף מסמכים רלוונטיים, יכול להימשך שבועיים-שלושה, ולאחר מכן יש פרק זמן של המתנה עד לקבלת הכסף שנמשך לכל היותר כארבעה חודשים".

כמה עולה התהליך כולו, מתחילתו ועד סופו?

"מעבר לאגרת המסמכים – שזו כמובן בחירה של הלקוח, עד החזר של 1000 שקלים, אנחנו מתחייבים עוד בהסכם לא לגבות עמלה. מעבר לסכום זה, אנחנו כן גובים עמלה".

כבר 20 שנה שאבי גיגי שוחה בתחום החזרי המס כמו דג במים ומשרת נאמנה אלפי לקוחות, ועדיין הסיפוק הכי גדול שלו הוא לראות את הלקוחות שלו שמחים ומאושרים בסופו של תהליך. "אני אוהב לראות את הלקוחות שלי קופצים לשמיים משמחה, כשהם מקבלים כמה אלפי שקלים, שכלל לא ציפו להם. אני יכול לספור על אצבעות יד אחת את הלקוחות שלי שלא קיבלו החזרי מס".


לקוחות שמחים ומאושרים. דנה ואבי גיגי (צילום: עידו החזרי מס)

לקוחות שמחים ומאושרים. דנה ואבי גיגי (צילום: עידו החזרי מס)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עידן החזרי מס, טל': 050-2931430, 050-8814847, 072-371-2122

למעבר לאתר של עידן החזרי מס >>>


 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר