השלב השני של שכונת נאות פרס (הדמיה: מינהל ההנדסה של עיריית חיפה)
השלב השני של שכונת נאות פרס (הדמיה: מינהל ההנדסה של עיריית חיפה)

נאות פרס ב': מכרז לבנייה של 228 דירות במחיר מופחת

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז רביעי במסגרת השלב השני של הקמת שכונת נאות פרס. המכרז הפעם הוא לרכישת זכויות חכירה לבנייתן של 228 יחידות דיור, שיימכרו במסלול של דיור במחיר מופחת

פורסם בתאריך: 23.3.21 11:43

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) פרסמה אתמול (שני) מכרז לרכישת זכויות חכירה לבנייתן של 228 יחידות דיור בשכונת נאות פרס ב' במבואות הדרומיים של חיפה, שיימכרו במסלול של דיור במחיר מופחת.

לפי המכרז, החכירה היא לתקופה של 98 שנה עם אופציה להארכה ב-98 שנים נוספות. גודל השטח שעליו מתוכננת הבנייה יפורסם בהמשך בחוברת המכרז, אך התכנון הוא שהבנייה בו תהיה רוויה. על המגרשים חלה תוכנית 304-0086512 המכונה "המבואות הדרומיים – חלק ב'".

 

 

ביוני 2018 אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה את התוכנית שיזמה עיריית חיפה להרחבתה של שכונת נאות פרס ב-5,072 דירות. בתחילה פורסם מכרז להקמה של 947 יחידות דיור, ובו זכו חברת קחם במכרז לרכישת זכויות חכירה לבנייתן של 712 דירות בשני מתחמים ש-498 מהן ישווקו במחיר מופחת והשאר יוצעו לשוק החופשי, וחברת רמי שבירו הנדסה במכרז לרכישתן של זכויות חכירה לבנייה של 235 דירות במתחם אחד בבנייה רוויה, ש-164 מהן ישווקו במחיר מופחת והשאר יוצעו לשוק החופשי.

בהמשך פורסמו שני מכרזים נוספים – האחד לרכישת זכויות חכירה לבנייתן של 178 יחידות דיור במתחם אחד שישמשו לדיור במחיר מופחת (מכרז זה ייסגר ב-26 לאפריל), והשני להקמתו של פרויקט להשכרה לטווח ארוך שבו מתוכננות להיבנות 335 יחידות דיור, ולפי תנאי המכרז, משך התקופה של השכרת הדירות הוא 20 שנה לפחות, כאשר 25 אחוז מהן מיועדים לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים והשאר יושכרו בשוק החופשי במחירי השוק, ובתום תקופת ההשכרה יהיה הזוכה במכרז רשאי למכור את הדירות הללו (מכרז זה נסגר ב-8 במרץ).

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מחיר מופחת באיזה מסגרת?

    מחיר מופחת במסגרת מחיר למשתכן? תוכנית הפריפריה החדשה? תוכנית להשכרה לטווח ארוך?
    נאות פרס ודרום העיר תופסים תאוצה וחבל שהוועדות בעירייה זוחלים עם תוכניות ההתחדשות של השכונות הישנות.אחרי כמעט עשור יצאו רק לאחרונה בתוכנית אב.בקצב הזה ההתחדשויות יקרו בעוד 30 שנה..
    בעיריית חיפה לדורותיה הכל זוחל

  2. עאלק הקבלנים בחסות קליש הפכו לסוציאליסטים

    עכשיו מטרת הבנייה הרוויה והמכוערת היא לא למלא את כיסי הקבלנים על חשבון תושבי העיר חיפה – הפעם המטרה היא לעזור לזוגות צעירים. בקיצור קליש והכנופיב סביבה חושבים שאנחנו מטומטמים (עובדה הצבענו עבורה בבחירות)- ובכן יש לכם שנתיים וחצי להשתולל – אנו תושבי העיר סופרים את הימים עד שקליש תעוף לנו מהעיניים. היום בו יבחר ראש עיר חדש יצויין כיום חג בעיר חיפה.

  3. שכונת נאות רעש

    לדעתי שכונה שמתוכננת רע. כבישים ראשיים חוצים את נאות פרס – רעש, בימי שימוש באצטדיון בלאגן תחבורה, הרבה מאד דירות בלי נוף לים, מצוקת חניה אין אבל בתוך הרחובות הקטנים קיימת כבר. גם רעש ממי שבאים לקניון קסטרא ולמגדל חח"י דרך השכונה.
    לדעתי פשוט תכנון גרוע של העירייה לא ברור למה לא רבי קומות 20-30 כדי שלכל הדירות יהיה נוף לים.
    חצי מהדירות עם נוף מוסתר, לא היה מחויב המציאות מקוה שפתרו את הבעיות האלו עם שלב ההמשך של השכונה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לרוב האנשים שם יש נוף לסלון ולמטבח של הדירה ממול

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קנאים : שכונה זו מספר 1 בצפון : מישור – קנינונים – מסעדות – קרבה לים – חומר אנושי -יציאה מהירה לתל אביב – עובדה שהמחירים הכפילו את עצמם הביקוש עצוםםםםם אז קנאים לכו לישון על באף

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר