השלב השני של שכונת נאות פרס (הדמיה: מינהל ההנדסה של עיריית חיפה)
השלב השני של שכונת נאות פרס (הדמיה: מינהל ההנדסה של עיריית חיפה)

פורסם מכרז לבניית 185 דירות במחיר מופחת בשני מתחמים בנאות פרס

זהו המכרז החמישי שמפרסמת רשות מקרקעי ישראל במסגרת הקמת נאות פרס ב'. 185 הדירות נכללות בתוכנית שיזמה העירייה ואושרה ביוני 2018 על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה לבניית 5072 דירות בשכונה

פורסם בתאריך: 29.4.21 14:02

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ממשיכה ביישום התוכנית לעיבוי נאות פרס ב'. שלשום (רביעי) פרסמה הרשות מכרז לרכישת זכויות חכירה לבניית 185 דירות בשני מתחמים בבנייה רוויה במבואות הדרומיים, המתוכננים להיות נאות פרס ב'. על פי המכרז, מדובר בחכירה לתקופה של 98 שנה עם אופציה להארכה ל-98 שנים נוספות.

זהו המכרז החמישי שמפרסמת רמ"י במסגרת השלב השני של הקמת שכונת נאות פרס, שזכה לשם "נאות פרס ב'". במסגרת שלב זה יתווספו לשכונה 5072 דירות על פי תוכנית שיזמה העירייה ואושרה ביוני 2018 על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. בשלב הראשון פורסם מכרז לבניית 947 דירות, כאשר 712 מהן ייבנו בשני מתחמים, ו-498 מהן ישווקו במחיר מופחת. 235 דירות ייבנו במתחם אחד בבנייה רוויה, 164 ישווקו מהן במחיר מופחת.

 

שלב נוסף היה בינואר, כאשר רמ"י פרסמה מכרז לרכישת זכויות חכירה לבנייתן של 178 דירות במחיר מופחת במתחם אחד, ומכרז נוסף לדירות להשכרה לטווח ארוך של 335 דירות.

השלב האחרון היה בחודש שעבר עם פרסומו של מכרז רביעי לרכישת זכויות חכירה לבנייתן של 228 דירות, שיימכרו במסלול של דיור במחיר מופחת.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אילן ב.

    מה הולך לקרות עם הכביש הראשי המחבר לשכונה – כביש מס' 11 – מתחתיו עוברים קווי מתח עליון – קרקע אידיאלית להתפשטות – מגפה חדשה ישנה הנקראת סרטן – איך בדיוק ישתמשו בדרך זו – יסיעו שם עגלות תינוק – רק לתינוקות שעברו חיסון כנגד סרטן ? האם מישהו באמת רוצה להתגורר בשכונה בה הדרך המרכזית כוללת עוצמה כזאת של מתח חשמלי ? אשמח לשמוע הערות – 0507288177 – אילן

  2. יעקב

    חחחחח…בקושי נמכרו 110 דירות חדשות בשלושת החודשים האחרונים, "בכל חיפה". והיזמים מפנטזים על מכירת מאות דירות…. חחחח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר