"בית שתית - אופיסיטי" (צילום: חברת "שתית")
"בית שתית - אופיסיטי" (צילום: חברת "שתית")

"בית שתית – אופיסיטי" במתחם הצ'ק קיבל טופס 4 ויתאכלס בקרוב

"בית שתית - אופיסיטי" הוא בניין משרדים של שש קומות במתחם צ'ק הפוסט החדש, שעתיד להפוך מאזור מוזנח לפנינת ההייטק של הצפון. רוב השטחים בבניין כבר הושכרו, אך נותרו כמה שטחים להשכרה. "שתית", החברה המבצעת של הפרויקט, תעתיק אליו את משרדי החברה כבר בחודש הקרוב

פורסם בתאריך: 9.5.21 16:12

חברת "שתית" דיווחה היום (ראשון), כי קיבלה טופס 4 לאכלוס "בית שתית – אופיסיטי" במתחם הצ'ק פוסט החדש, הממוקם ביציאה ממנהרות הכרמל. "בית שתית – אופיסיטי" הוא בניין משרדים של שש קומות, יוזמה של קבוצת רכישה המאורגנת "וייס והרצוג", המשתרע על שטח של 10,000 מ"ר. בבנייתו הושקעו 60 מיליון שקלים.

"שתית", החברה המבצעת של הפרויקט, לקחה בו כ-2000 מ"ר, לשם תעתיק את משרדי החברה שלה כבר בחודש הקרוב. רוב השטחים בפרויקט כבר הושכרו, אך עדיין נותרו שטחים אחרונים להשכרה, בהתאמה אישית. הבניין נבנה ברמה הגבוהה ביותר.

מתחם הצ'ק פוסט החדש, המיועד להיות פארק עסקים, משתרע על שטח של 300 דונם, כ־200 אלף מ"ר בנוי. הוא נתחם בין שדרות ההסתדרות ממזרח, היציאה המזרחית של מנהרות הכרמל ומסילת הרכבת מצפון. השטח נמצא בבעלויות פרטיות שונות ומוכן לבנייה.

 

 

אחד היתרונות הגדולים של המתחם הוא הנגישות אליו. פתחן המזרחי של מנהרות הכרמל מתחבר ישירות אל תוך המתחם. בנוסף, מתוכנן במקום מרכז תחבורה גדול, שבו יהיו תחנות של הרכבת הקלה של חיפה, תחנה של רכבת ישראל ותחנה מרכזית של אוטובוסים שכבר קיימת באזור.

מתחם הצ'ק פוסט עובר סדרה של שינויים חיוביים, שעתידים להפוך אותו מאזור מוזנח לפנינת ההייטק של הצפון. בשנים האחרונות מוקמות במקום מכללות ומתווספים עוגני הייטק. שינויים אלה מייצרים צורך במרחבי עבודה חדשים ובמשרדים למכירה בחיפה, צורך עליו פרויקט "אופיסיטי" עונה.

שלום שיטרית, מבעלי ומנכ"ל חברת "שתית": "הפארק החדש צפוי להיות המקום האסטרטגי ביותר בעיר, הן מבחינת הנגישות והן מבחינת החברות שיאיישו אותו. לכן, החלטנו בנוסף לבניית הפרויקט, גם להעביר את משרדי החברה לפארק".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר