הושחתה האנדרטה לזכרו של אושר אלקובי ז"ל (צילומים: עיריית קרית ביאליק)
הושחתה האנדרטה לזכרו של אושר אלקובי ז"ל (צילומים: עיריית קרית ביאליק)

בעליה של חנות אופניים תיקן בהתנדבות את האנדרטה לזכרו של הנער שנהרג

משה דדון, תושב קרית ביאליק ובעליה של החנות "אופני ספיד" בקרית ים, קרא את הפוסט של ראש העירייה על השחתת האנדרטה לזכרו של אושר אלקובי ז"ל, והחליט לעשות מעשה. ביום שישי האחרון הוא הגיע לטיילת עם קסדה וגלגלים ותיקן את האנדרטה

פורסם בתאריך: 11.7.21 17:04

בשבוע שעבר פרסם "כלבו – חיפה והקריות", כי האנדרטה לזכרו של אושר אלקובי ז"ל בטיילת שמעון פרס בקרית ביאליק – הושחתה על ידי ונדליסטים וכי הקסדה והגלגלים נגנבו. בפוסט שפרסם ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, הוא ביקש את עזרת הציבור באיתור משחיתי האנדרטה. "חובה להגיע אליהם, להענישם ולחנך אותם", כתב ראש העירייה והוסיף: "עיריית קרית ביאליק תעניק מנוי שנתי למרכז קרלינר – קאנטרי אפק למי שימסור מידע שיוביל למבצעי הפשע".

אושר אלקובי ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של אלי דוקורסקי)

אושר אלקובי ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של אלי דוקורסקי)

משה דדון, תושב קרית ביאליק ובעליה של החנות "אופני ספיד" בקרית ים, קרא את הפוסט של ראש העירייה, וליבו נחמץ. ביום שישי האחרון הוא הגיע לאנדרטה, מלווה בבנו נתנאל, עם קסדה וגלגלים, והשניים תיקנו את האנדרטה.

דוקורסקי אמר ל"כלבו – חיפה והקריות", כי ההורים השכולים התרגשו מהמחווה, אך בינתיים לקחו מהאנדרטה את הקסדה והגלגלים, ובימים הקרובים, בסיוע עיריית קרית ביאליק, הם יקובעו לאנדרטה, באופן שלא יתאפשר לגנוב אותם בשנית.

 

 

דוקורסקי: "קיבלנו פניות רבות מאנשים שמעוניינים לסייע בשיקום האנדרטה, בפיתוח הגינון סביבה, והכל בהתנדבות. ההתגייסות הציבורית מרגשת ומחזקת, בעיקר את מירי ואיציק, הוריו של אושר".

אושר אלקובי ז"ל (18), בן יחיד להוריו, היה בוגר בית הספר יעדים בקרית ביאליק, נער מלא שמחת חיים וחלומות, שאהב לדוג ורצה בעתיד להיות וטרינר. במשך שנים ניסו הוריו להביא ילד לעולם, עד שאושר נולד ומילא את חייהם באושר.

ביוני בשנה שעברה נפצע אושר אנושות בתאונת אופניים עצמית בטיילת שמעון פרס ונפטר מפצעיו בבית החולים. ראש העירייה דוקורסקי נענה לבקשת המשפחה, והעירייה הקימה אנדרטה לזכרו, סמוך למקום התאונה הקשה בטיילת. ההורים השבורים מצאו באנדרטה נחמה ומעט מזור לכאבם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר