הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)
הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)

הטכניון קורא לסטודנטים מאוקראינה להתארח אצלו. הקצה לכך תקציב מיוחד

בהודעה שפרסם הטכניון לחברי הסגל נכתב: "רבים מעמיתינו באוקראינה נמצאים במצוקה קיומית או שהפכו לפליטים. הטכניון פותח את שעריו לאירוח סטודנטים, תלמידי מחקר, משתלמי דוקטורט וחברי סגל אקדמי אוקראינים. אנא צרו קשר עם עמיתיכם באוניברסיטאות באוקראינה ובכלל והפיצו את המסר"

פורסם בתאריך: 7.3.22 17:45

הטכניון נרתם גם הוא לסייע לתושבי אוקראינה. אתמול (ראשון) פרסם המוסד מנשר, שבו הוא קורא לסטודנטים מאוקראינה, תלמידי מחקר, משתלמי פוסט דוקטורט וחברי סגל אקדמי להתארח אצלם. מי שמובילים את היוזמה הם המשנה הבכיר לנשיא הטכניון, פרופ' עודד רבינוביץ', והמשנה לעניינים אקדמיים, פרופ' שמעון מרום, בשיתוף המחלקה ללימודי הסמכה, בית הספר לתארים מתקדמים ולשכת הסגל האקדמי.

בהודעה שפרסם הטכניון בעברית ובאנגלית לחברי הסגל נכתב: "רבים מעמיתינו באוקראינה נמצאים במצוקה קיומית או שהפכו לפליטים. הטכניון פותח את שעריו לאירוח סטודנטים, תלמידי מחקר, משתלמי דוקטורט וחברי סגל אקדמי אוקראינים. הנהלת הטכניון העמידה לצורך כך תקציב ייעודי.

 

 

"אנא צרו קשר עם עמיתיכם באוניברסיטאות באוקראינה ובכלל והפיצו את המסר. המשרד הבינלאומי בטכניון בשיתוף עם לימודי הסמכה, בית הספר לתארים מתקדמים ולשכת הסגל האקדמי יסייעו בקליטה".

בהודעה מצוינים גם אנשי הקשר אליהם יש להפנות את הסטודנטים מאוקראינה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יגיל

    צביעות טכניונית טיפוסית.
    כשהייתה לחימה בארץ בדרום זה לא עניין אותם בטיפה לעומת זאת ב 2006 כשהייתה בצפון בדרום אוניברסיטאות ומכונים פתחו שעריהם לתושבי הצפון.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר