הנהלת המל"ג וחברי הות"ת בביקור במכללה האקדמית גליל מערבי (צילום: דוברות המכללה)
הנהלת המל"ג וחברי הות"ת בביקור במכללה האקדמית גליל מערבי (צילום: דוברות המכללה)

"למכללה האקדמית גליל מערבי חשיבות מכרעת ביצירת שגשוג וצמיחה במרחב"

חברי הנהלת המועצה להשכלה גבוהה ויו"ר הוועדה לתכנון ותקצוב ביקרו היום (שני) במכללה האקדמית גליל מערבי והתרשמו מהמצוינות והצמיחה האקדמית וחשיבות המכללה כעוגן חברתי של האזור כולו

פורסם בתאריך: 22.5.23 21:18

המכללה האקדמית גליל מערבי בעכו אירחה הבוקר (שני) את הנהלת המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) וחברי הוועדה לתכנון ותקצוב (ות"ת) לביקור מיוחד, במסגרתו הם סקרו את העשייה האקדמית הייחודית במכללה והתרשמו מקרוב מהפעילות בקמפוס. בין המשתתפים בביקור: יו"ר הות"ת פרופ' יוסי מקורי, מ"מ מנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה ד"ר ורדה בן שאול, נשיא המכללה האקדמית גליל מערבי הכלכלן פרופ' נסים בן דוד, מנכ"ל המכללה חנן יגר, יו"ר הוועד המנהל יוסי סגל וכן ראשי החוגים ומנהלי המחלקות במכללה.

במסגרת הביקור נערך שיח משותף על האתגרים העתידיים כחלק מהמשך הצמיחה של המכללה בשדה האקדמי ובהיבטים של מינוף חברתי, במהלכו סיכמו הצדדים להעמיק את שיתוף הפעולה במטרה לקדם את המצוינות שמובילה המכללה.

 

 

יו"ר הות"ת פרופ' מקורי: ״המכללה האקדמית גליל מערבי מהווה עוגן השכלתי מרכזי לאזור בו היא שוכנת ותורמת לאזור הצפון כולו בהיבטים אקדמיים, תרבותיים, חברתיים וכלכליים. למכללה חשיבות מכרעת ביצירת שגשוג וצמיחה במרחב הגליל המערבי והיא מהווה אבן שואבת למגוון רחב של סטודנטים מהאזור ומרחבי הארץ. המל״ג והות"ת רואות חשיבות רבה בהמשך פיתוח ותמרוץ המכללות באופן שיאפשר את הגשמת ייעודן בהנגשת ההשכלה הגבוהה ובהכשרת הדור הצעיר לעולם התעסוקה העתידי".

נשיא המכללה פרופ' נסים בן דוד: "שמחנו לארח היום את יו"ר הות"ת פרופ' יוסי מקורי ואת הנהלת המל"ג והות"ת. במסגרת הביקור הוצגו נתונים המעידים על הגידול הניכר שחל בשנים האחרונות במספר הסטודנטים הלומדים במכללה, הוצגה פעילותם הנרחבת של עשרת מכוני המחקר, הפעילות הרבה במסגרת הכנסים הארציים והבינלאומיים שמתקיימים במכללה, ההיקף המשמעותי של התפוקה המחקרית והיקף הפרסומים המשמעותי של חברי הסגל בכתבי עת בינלאומיים. במסגרת הביקור נערך סיור במכללה ובו הוצגו התשתית הפיזית, הכיתות, אולמות הלימוד ומרכז החדשנות. אנו מודים ליו״ר הות"ת, למנכ״לית המל"ג ולצוות על הנכונות להגיע ולהכיר מקרוב את פועלה של המכללה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר