אוניברסיטת חיפה והטכניון (צילומים: Magiorestock/depositphotos.com)
אוניברסיטת חיפה והטכניון (צילומים: Magiorestock/depositphotos.com)

פתיחת שנת הלימודים האקדמית נדחתה שוב

בהודעה שפרסם ועד ראשי האוניברסיטאות נכתב כי "פתיחת שנת הלימודים תידחה לנוכח מצב המלחמה והשיעור הגבוה של מגויסים למילואים בקרב הסטודנטים וחברי הסגל. הסמסטר ייפתח בכל האוניברסיטאות עם תחילת תהליך השחרור של המגויסים למילואים, אך לא לפני 3 בדצמבר"

פורסם בתאריך: 24.10.23 10:18

ועד ראשי האוניברסיטאות (ור"ה) הודיע הבוקר על דחייה נוספת של פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד. בהודעה נכתב כי "פתיחת שנת הלימודים תידחה לנוכח מצב המלחמה והשיעור הגבוה של מגויסים למילואים בקרב הסטודנטים וחברי הסגל. הסמסטר ייפתח בכל האוניברסיטאות עם תחילת תהליך השחרור של המגויסים למילואים, אך לא לפני 3 בדצמבר. לפני פתיחת הסמסטר תינתן הודעה מקדימה של שבועיים שיוקדשו לחזרה לשגרה ולמסלול האקדמי, ובסיומם יחלו הלימודים".

בור"ה מעריכים כי כ-30 אחוז מהסטודנטים באוניברסיטאות גויסו למילואים, ובהודעתו נכתב כי על הדחייה הוחלט "מתוך מטרה ברורה שלא לפגוע בקהילת הסטודנטים, הכוללת את משרתי מילואים ובני או בנות זוגם, תושבי אזורי עימות שפונו מבתיהם, ובני משפחות שיקיריהם נרצחו, נחטפו או נפצעו".

עוד נמסר כי "אנו שואפים ששנת הלימודים תתקיים במלואה ותכלול שני סמסטרים מלאים. ככל שיעלה הצורך תגלוש שנת הלימודים גם לתקופת הקיץ. ההחלטות הפרטניות לגבי מבנה שנת הלימודים יתקבלו בכל אחת מהאוניברסיטאות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר