ח"כ אלי דלל בוועדת חוץ וביטחון (צילום מתוך ערוץ הכנסת)
ח"כ אלי דלל בוועדת חוץ וביטחון (צילום מתוך ערוץ הכנסת)

חיילים קרביים משוחררים ילמדו בחינם באקדמיה

חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת אישרו את הצעתו של ח"כ אלי דלל מהליכוד, ולפיה לוחמים משוחררים יזכו למימון שכר לימוד מלא במוסדות להשכלה גבוהה. דלל: "דווקא בימים אלה חשוב לתגמל ולתת ככל שביכולתנו ללוחמים היקרים שלנו שמחרפים נפשם למעננו"

פורסם בתאריך: 27.11.23 16:32

לוחמים משוחררים יזכו למימון שכר לימוד מלא במוסדות להשכלה גבוהה. הצעת חוק בנושא עברה הבוקר (שני) בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. יוזם ההצעה הוא ח"כ אלי דלל (הליכוד).

במלך הדיון בוועדה אמר דלל: "מתבקש להוקיר את החיילים שלנו, זו הצעה ערכית. אנחנו גם צריכים לזכור שהחיילים שלנו נותנים שלוש שנים מזמנם. הם תורמים למדינה ולצבא, ולכן חשוב מאוד לתת להם את ההשכלה בחינם כדי שהם יוכלו לסגור את הפער שנוצר בינם לבין אלה שלא משרתים".

בהודעה שפרסם דלל לאחר שהחוק עבר נכתב: "אני שמח לבשר שעברה הבוקר בוועדת חוץ וביטחון הצעת החוק שהגשתי למימון מלא של שכר לימודים אקדמיים ללוחמים. תיקון חוק זה יסייע ללוחמים משוחררים משירות צבאי להתמודד עם עומס ההתחייבויות המוטלות עליהם, יגביר את ביטחונם הכלכלי ויתחזק את מעמדם החברתי, ובכך גם תגבר תרומתם היצרנית לחברה. דווקא בימים אלה חשוב לתגמל ולתת ככל שביכולתנו ללוחמים היקרים שלנו שמחרפים נפשם למעננו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר