הטכניון (צילום: dnaveh/depositphotos.com)
הטכניון (צילום: dnaveh/depositphotos.com)

הטכניון: פטור מבחינות לסטודנטים שמשרתים תקופה ארוכה במילואים

הפטור יוענק לסטודנטים ששירתו במילואים לפחות 30 ימים במצטבר בתקופה שבין 7 באוקטובר ועד לתחילת תקופת הבחינות ב-17 בדצמבר. הסטודנטים יוכלו לבחור קבלת פטור בכל קורס שהם היו אמורים להיבחן בו בתקופת הבחינות או לוותר על הפטור ולהיבחן במועד ב' או במועד מילואים

פורסם בתאריך: 5.12.23 10:09

הטכניון יעניק לסטודנטים ששירתו תקופות ארוכות במילואים במלחמת חרבות ברזל פטור מהיבחנות במועדי ב' של סמסטר אביב תשפ"ג ומבחינות סמסטר קיץ תשפ"ג. מתן הפטור מצטרף להטבות שנתן הטכניון למשרתי המילואים מאז פרוץ המלחמה, ובהן מענק של 6,000 שקל לכל סטודנט שמשרת במילואים, פטור מתשלום שכר דירה במעונות, סיוע רגשי להקלה ולתמיכה, וסיוע כלכלי לסטודנטים שמשרתים במילואים.

מהטכניון נמסר כי מתן הפטור מבחינות תשפ"ג למילואימניקים יאפשר להם להשלים את השירות ולשוב במהרה לספסל ללימודים. עם זאת, מספר קטן של קורסים המוגדרים כקריטיים להכשרה המקצועית והאקדמית יוחרגו ממתן הפטור. כמו כן, הפטור לא יחול על חובת הגשת פרויקטים ועבודות בקורסים, אך כן יחול גם על סטודנטים שהם בני ובנות זוג של משרתי מילואים, עתודאים שגויסו וסטודנטים בשירות קבע וסדיר.

בחינות מועד ב' של סמסטר אביב תשפ"ג ומועד א' של סמסטר קיץ תשפ"ג יתקיימו בטכניון בין 17 בדצמבר ל-5 בינואר. מכיוון שהמלחמה קטעה את רצף תקופת הבחינות ויש סטודנטים שעליהם להשלים את הבחינות עד לפתיחת הסמסטר, הטכניון גיבש מתווה להתאמות אקדמיות עבור משרתי המילואים במלחמת חרבות ברזל, כך ששארית תקופת הבחינות של שנת הלימודים תשפ"ג תופרד משנת הלימודים תשפ"ד ולא תיווצר חפיפה בין השתיים. השינוי והפטור למשרתי המילואים יאפשרו לכל הסטודנטים להתחיל את שנת הלימודים תשפ"ד ללא התחייבות משנים קודמות.

 

 

הפטור יוענק לסטודנטים ששירתו במילואים לפחות 30 ימים במצטבר בתקופה שבין 7 באוקטובר ועד לתחילת תקופת הבחינות. הסטודנטים יוכלו לבחור קבלת פטור בכל קורס שהם היו אמורים להיבחן בו בתקופת הבחינות, כאשר ציון הפטור נועד לשמש תחליף למועד ב'. סטודנט המעוניין בכך יוכל לוותר על הפטור ולהיבחן במועד ב' או במועד מילואים.

נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון: "אנו מבינים שלנוכח המצב והמלחמה המתמשכת, הסטודנטים המשרתים במילואים עוברים תקופות שירות ארוכות המלוות בהרבה מאוד אתגרים – דבר שהופך את החזרה לבחינות ולחיים האקדמיים בעת הזו למאתגר במיוחד. קיום הבחינות ותחילת הלימודים לפי מתווה זה יאפשר את פתיחת סמסטר חורף תשפ"ד מיד כשיתאפשר, וכך נוכל לקיים שנת לימודים מאוזנת ככל האפשר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רמה אקדמית = אפס.
    הכל הכל רק שלא יבטלו את שכר הלימוד והמליארדים מהאוצר שמאפשרים את חגיגות השכר והלימודים חינם לחברי הסגל שם
    אתם מבינים יפה שמה שמפחיד אותם יותר מטילי חיזבאללה זה שאלפי סטודנטים יבטלו את ההרשמה לסמסטר ולא יקבלו את המליארדים..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר