אוניברסיטת חיפה והטכניון (צילומים: Magiorestock/depositphotos.com)
אוניברסיטת חיפה והטכניון (צילומים: Magiorestock/depositphotos.com)

סופית: הלימודים באוניברסיטאות ייפתחו בסוף דצמבר

על אף שהמלחמה נמשכת, ועד ראשי האוניברסיטאות הודיע על פתיחתה של שנת הלימודים תשפ"ד ב- 31 בדצמבר: "שקדנו על מתווים מפורטים של חזרה ללימודים, שבהם ייעשה שימוש בסל מגוון של התאמות לצד מציאת פתרונות פרטניים לכל מי שעדיין ישרתו במילואים"

פורסם בתאריך: 10.12.23 11:10

שנת הלימודים האקדמית תיפתח בסוף החודש למרות המשך המלחמה – כך הודיע היום (ראשון) ועד ראשי האוניברסיטאות (ור"ה).

בהודעה שפרסם הוועד נכתב כי "ראשי אוניברסיטאות המחקר הודיעו היום כי האוניברסיטאות נערכות לפתיחתה של שנת הלימודים תשפ"ד ב- 31 בדצמבר. בשבועות הקרובים יתקיימו בכל האוניברסיטאות הכנות לקראת הפתיחה, ימי אוריינטציה, ימי התארגנות ועוד".

באשר לטכניון צוין כי הוא נערך לפתוח את שנת הלימודים האקדמית ב-7 בינואר, אחרי סיום בחינות תשפ"ג. "הודעה מפורטת על סדרי הפתיחה במוסדות השונים תימסר לקהילת הסטודנטים בכל אחת מהאוניברסיטאות במהלך השבוע הקרוב", הוסיף ור"ה.

 

 

בהודעה נכתב עוד כי "כחלק ממחויבותה לעתידה של מדינת ישראל, הנהגת האוניברסיטאות פועלת כדי לאפשר את פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד מתוך שאיפה לאפשר הוראה ומחקר גם בתקופה המאתגרת והקשה הזו. ההחלטה התקבלה בשיח משותף עם צה"ל. בשבועות האחרונים שקדנו על מתווים מפורטים של חזרה ללימודים, שבהם ייעשה שימוש בסל מגוון של התאמות לצד מציאת פתרונות פרטניים לכל מי שעדיין ישרתו במילואים. אנו מבקשים לחזור שוב על מחויבותנו לכל קהילת הסטודנטים ואנשי הסגל המגויסים לעשות ככל יכולתנו כדי שאיש לא יישאר מאחור. אנו מאחלים לכולם שנה מוצלחת ככל הניתן, ונמשיך לפעול על מנת שהקמפוסים שלנו יהיו שקטים ובטוחים ויאפשרו לכולנו לעסוק בהוראה, למידה ומחקר לטובת הסטודנטים ומדינת ישראל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גדי

    השכלה גבוהה לערבים ותומכי טרור שלא משרתים במילואים!
    * כול "ההטבות" שלהם כלפי כמילואימניק זה לגרום לי להשקיע בעתיד פי 2 יותר ממי שלא שירת,
    ור"ה כמו ראשי האוניברסיטאות בארצות הברית נגועים בשנאה כלפי לובשי המדים ויהודים כאחד- וכול שנה מרצים מוכיחים זאת (כמו להוציא לובש מדים מהשיעור או לתקוף מילואימניק תוך כדאי שיעור- חוץ מנו נו נו לא עשו כלום- בחינוך לאנטישמיות הם מצטיינים)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר