מחלקת הילדים במרפאת איישטיין | צילומים: דוברות כללית
מחלקת הילדים במרפאת איישטיין | צילומים: דוברות כללית

כללית מובילה את תחום הבריאות בחיפה

הכללית מספקת שירותי בריאות לכ-100 מאה אלף תושבים בחיפה רבתי, מעל 20 מרפאות בכל שכונה ופריסת שעות רחבה. על השירותים החדשים, בשגרה ובימי הקורונה, מספרת אורטל בן שושן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של כללית בעיר חיפה

פורסם בתאריך: 7.10.21 22:07

כללית היא ארגון הבריאות הגדול בישראל, המציע את המגוון הרחב ביותר של השירותים בפריסה הארצית הרחבה ביותר. באזור חיפה מספקת כללית מענה רפואי איכותי ומתקדם  לכ – 100 אלף מבוטחים, אשר נהנים מסל בריאות רחב היקף בשיתוף בתי החולים בעיר. כללית חרתה על דגלה להעניק חוויית שירות מצוינת, מותאמת, חדשנית ורציפה למטופליה וקברניטיה פועלים בכל עת לטובת הנגשת שירותי הרפואה וזמינותם.

אורטל בן שושן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של כללית בחיפה, מספרת על השירותים החדשים אותם מספקת כללית, שאף צברו תאוצה בימי הקורונה.

הירתמות מיידית של הצוותים הרפואיים

"הקורונה יצרה הזדמנות מאתגרת לשינויים. יש לציין כי ההיערכות של הצוותים וההסתגלות למצב החדש הייתה מיידית בכל הנוגע לשירותי הרפואיים במרפאות, בדיגיטל ובבית. כלל הצוותים עברו הכשרה מקיפה על מנת להמשיך את שגרת חיי המטופל גם בעת זו, בכל תחומי הרפואה.

פתחנו מתחמי חיסונים נגד קורונה במרפאת ר"ש, באבא חושי, במתחם הסינמול לב המפרץ ובמרכז לרפואה יועצת בלין ופתחנו מתחם לבדיקות קורונה במרפאת שפרינצק. מתחמים אלה מצטרפים למתחמי הדיגום והחיסונים הפרוסים בכל רחבי המחוז שנועדו להנגיש את השירות ולקדם את נושא הבדיקות והחיסונים לטובת המאמץ הלאומי".

אילו חידושים הכניסה הכללית בדיגיטל?

"היום כל מטופל יכול לנהל את התיק הרפואי שלו מכל מקום באמצעות האתר או האפליקציה. השירותים המקוונים של כללית מאפשרים זמינות בכל שעה".

  • ניתן להזמין או לבטל תור לייעוץ טלפוני עם רופא המשפחה / ילדים כולל בווידאו.
  • להזמין מרשמים, אישור מחלה, סיכום מידע רפואי, הפניות לבדיקות – כאשר הבקשה מוכנה מתקבלת הודעה.
  • לצפות בתוצאות בדיקות וצילומים.
  • להפיק אישורי קורונה.
  • לשלוח בקשה למרפאה להנפקת טפסים, אישורים, בקשות להתחייבויות והחזרים.
  • לזמן תור לרופא משפחה, ילדים ויועץ.
  • לזמן תור לכללית סמייל.

כל זאת ועוד, ללא הצורך בהגעה הפיזית למרפאה. ניתן גם לשלוח מייל לרופא המשפחה או למרפאה במסגרת שירות "פשוט לבקש" ולקבל מענה".

בעיר חיפה מעל 20 מרפאות בהן ניתנים שירותי רפואה, סיעוד, משרד, בדיקות מעבדה ובית מרקחת תחת קורת גג אחת, בנוסף מפעילה כללית שירותי מיון קהילתי לאורך שעות היום במרכז לרפואה יועצת לין ובשעות הלילה במרכז רפואי כרמל, מה שמאפשר טיפול רפואי מיידי במידת הצורך בתוך בית החולים".

רפואת ילדים ומשפחה הינם תחומים בעל ערך גבוה בכללית ועל כך מרחיבה אורטל בן שושן:

"כללית מפעילה בחיפה שני מרכזים לרפואה יועצת, בנוסף למרכז רפואי לין:

מרכז מקצועי ארמון הנמצא בשכונת הדר המספק שירותים רפואיים בתחומים: עור, פוטותרפיה, עיניים, אורתופטיקה, אף אוזן גרון ונשים.

מרכז מקצועי ד"ר רש הממוקם במרכז הכרמל ומספק שירותים רפואיים בתחומים: נשים, עור, עיניים, אף אוזן גרון, גסטרואנטרולוגיה לילדים, מחלות זיהומיות, פסיכיאטריה ומכון לבדיקות שמיעה.

אורטל בן שושן, מנהלת אדמיניסטרטיבית בכללית מחוז חיפה

אורטל בן שושן, מנהלת אדמיניסטרטיבית בכללית מחוז חיפה

ילדים הם הבייבי שלנו

וגם להם הכללית דואגת. במרכז בריאות הילד ניתן לקבל  שירותי רפואה יועצת לילדים על ידי טובי המומחים בתחומים:

ריאות, ראומטולוגיה, אף אוזן גרון, כירורגיה, אנדוקרינולוגיה, סוכרת ילדים, תזונה ודיאטה ועוד.

רופאים אלו עובדים גם בבתי החולים בעיר כך ובמידה ומטופל נדרש להמשך טיפול ולאשפוז, הרופא בקהילה ימשיך לטפל בו בבית החולים, תוך שהוא צופה בתיק הרפואי שלו באמצעות מערכת אופק המשוכללת שלנו. המאפשרת בלחיצת כפתור צפייה בתיק הרפואי בכל מרפאה ובכך נשמר רצף הטיפול.

לרווחת המטופלים פועלים שני מרכזים להתפתחות הילד ברחוב המגינים ובמרפאת ארמון ובימים אלה אנו מרחיבים את השירות במרפאת פרונט ברחוב גאולה.

מרכז בריאות האישה פועל במרכז רפואי לין לצד מחלקות נשים הפועלות במרכז ד"ר רש וארמון. כל זאת על מנת לתת מענה רפואי לכלל השכונות בעיר".

מה בעניין שירותי הרפואה המשלימה?

"בגרנד קניון פועל גם מרכז לרפואה משלימה אשר מעניק – בהמלצת רופא – טיפולי שיאצו, דיקור, עיסוי רפואי ועוד מגוון טיפולים על ידי צוות מטפלים מוסמך ומקצועי.

כמו כן, שלוש מרפאות של כללית סמייל פרוסות בעיר ולאחרונה, גם בכללית סמייל ניתן לקבל ייעוץ טלפוני עם רופא, וכן, לרשות המבוטחים שתי מרפאות שיניים שמפעילות רופא תורן בשעות אחר הצהריים למקרי חירום.

גם על האסתטיקה לא פוסחים ובכללית אסתטיקה ניתן ליהנות משלל טיפולים למיצוק העור, הזרקות ומילויים במחירים אטרקטיביים במיוחד. לצד כל אלה מקבלים מבוטחי הכללית ייעוץ במסגרת שירותי הרפואה המונעת ביניהם, פגישות עם דיאטנית, סדנאות להפסקת עישון ועוד".

מרפאה בכל שכונה

"כלל המרפאות בעיר חיפה עברו תהליך, או נמצאות בעיצומו של תהליך הנגשה על ידי הוספת שירותים מותאמים לבעלי מוגבלויות, מעליות ודרכי גישה נוחות.

מכון פיזיותרפיה חדיש וגדול נפתח בגרנד קניון עם ציוד חדיש וצוות מקצועי ובכל ימות השבוע, כללית מפעילה מוקד לבדיקות דם ללא תור עד השעה 10:30.

בקרוב תיפתח מרפאה חדשה בשכונת נאות פרס ומרפאת אבן סינא עתידה לעבור למגדל הנביאים למבנה חדש ומותאם לאוכלוסייה, מעבר אשר ישלים את שירותי כללית בשכונת הדר. מרפאות הקופה מאפשרות מתן שירות של one stopshop בכך שלצד השירותים הרפואיים ושירותי המשרד, בכל מרפאה קיים בית מרקחת. בנוסף, לכללית הסדר עם 18 בתי מרקחת נוספים ברחבי העיר במטרה להנגיש את שירותי הרפואה למטופלים".

ישנם שירותים שמגיעים עד הבית?

"המטופלים יכולים להזמין ביצוע בדיקות דם בביתם או במקום העבודה, קיים שירות המאפשר אספקת תרופות עד הבית. וכן, מערך אשפוז ביתי למגוון מצבים רפואיים בהם במקום להגיע לבית החולים, קיימת אפשרות לקבלם באמצעות צוות רפואי מקצועי שמגיע עד הבית ושומר על הרצף הטיפולי.

כללית מעניקה את המענה הטוב ביותר בכל תחומי הבריאות, על כך מעידים סקרי שביעות רצון שמבצעת הקופה מעת לעת. במיוחד בתקופה זו, כללית המשיכה לספק שירותי רפואה ואף הרחיבה את שירותיה במרפאות ובמרכזים הרפואיים. לרשות המטופלים חמ"ל לקורונה ומבוצע מעקב פעיל אחרי כל חולה.

מטרת העל שלנו – להוביל במתן שירות מקצועי ואיכותי, זמין, יוזם, חדשני, אנושי ואישי לכל מטופל, בכל עת ובכל מקום", מסכמת אורטל.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר