לאה אבני (צילום: לילך חורש)
לאה אבני (צילום: לילך חורש)

"היחס של הצוות הוא מדהים"

לאה אבני, בת 77 הייתה נשואה למשה ז״ל, אמא לשלושה ילדים, סבתא לתשעה נכדים, מתגוררת בבית ההורים אחוזת בני ברית וממליצה על המקום: "אני לא חושבת שבכל מקום יש יחס מדהים כזה. אם אני זקוקה לעזרה, לרופא, או לכל דבר, הם מיד עומדים לרשותי"

פורסם בתאריך: 4.3.23 21:51

קצת על עצמי: "נולדתי באוקראינה ועליתי לישראל בילדותי. נישאתי למשה ז"ל, סגן אלוף בצבא, ועבדתי כמזכירה בחברת בנייה ובמשך 15 שנה באוניברסיטת חיפה ביחידה ללימודי חוץ.

מתי עברת להתגורר באחוזת בני ברית ומדוע? "עברתי להתגורר באחוזת בני ברית לפני מספר חודשים, לאחר מות בעלי, ובשל בעיות רפואיות, שלא אפשרו לי להיות לבדי. התגוררנו באיזור, לא רחוק מבני ברית. את בני ברית אני מכירה שנים רבות, שכן הייתי חברה בקבוצת הנשים של הארגון. כשבעלי חלה, החיים שלנו השתנו, ולאחר שהוא נפטר, החלטתי שאני רוצה לעבור להתגורר בבני ברית, כי זה האזור שבו התגוררתי מרבית שנותיי ולא רציתי להחליף את הסביבה".

 

 

מה את הכי אוהבת במקום? "את היחס של הצוות שהוא מדהים, ואני לא חושבת שבכל מקום יש יחס כזה. אם אני זקוקה לעזרה, לרופא, או לכל דבר, הם מיד עומדים לרשותי, לא אומרים אחר כך או בזמן אחר, אלא מיד פותרים את הבעיה. אני לא עשיתי סקר שוק לפני שעברתי לכאן, ידעתי שזה המקום שבו אני רוצה להיות. הילדים והנכדים באים לבקר, והם מרוצים שאני מרוצה".

מה סדר היום שלך? "מתחילה את היום בארוחת בוקר, ולאחר מכן יש פעילויות: התעמלות בוקר, חוגים של חרוזים, סריגה, הרצאות, לפעמים סרטים. לאחר מכן ארוחת צהריים, מנוחה והמשך פעילות. אני נפגשת עם חברות, חדשות וישנות, משוחחת בטלפון ויוצאת לקניון הסמוך".

הכרת כאן חברות חדשות לחיים? "מצאתי, אבל לא הרבה. בגיל שלנו, כל אחד מסתגר בעצמו. יש לי פה כמה חברות נחמדות, אנחנו יושבות ביחד, מקשקשות, ויש לי את החברות הוותיקות מימים ימימה שאני נמצאת איתן בקשר".

תמליצי לנשים שמתלבטות לעבור לבית ההורים? "לא משנה הגיל, ואם מדובר בנשים צעירות או מבוגרות, אם הן בגיל השלישי, זה מאוד יכול להתאים להן ואי אפשר לבקש יותר מזה. אני מרגישה פה בטוחה, יש לי חברות, עם מי לדבר, לא יושבים לאכול לבד, וזה אחד המקומות הטובים לזקנה, פתרון מצוין לבדידות, ואני ממליצה בפה מלא".


אחוזת בני ברית, חורב 20, חיפה  טל': 04-8246669, דוא"ל: [email protected]

לאתר אחוזת בני ברית >>>

חפשו אותנו בפייסבוק

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר