אימוני כושר בהתאמה אישית (צילום: רועי מזרחי)
אימוני כושר בהתאמה אישית (צילום: רועי מזרחי)

משען כרמל: דיור מוגן אלגנטי במיקום מנצח

לא בכל מקום פוגשים תמהיל אנושי ברמה גבוהה, שמצביע ברגליים ובוחר בבית הדיור המוגן "משען כרמל" כבית חם, שיש בו הכל

פורסם בתאריך: 2.7.21 13:26

מטרת המעבר לדיור המוגן היא לשפר את איכות החיים של בני גיל השלישי. השיפור באיכות החיים הוא בהיבטים רבים ומגוונים, החל מחברה ומגורים בסביבה מוגנת ובטוחה ועד לסיוע רפואי ופעילויות מעוררות עניין.

זהו צעד משמעותי בחיים, לכן, אם החלטתם לצאת לפרק חדש בחיים, הנכם מוזמנים לבקר בבית הדיור המוגן "משען כרמל" ברחוב אידר, בשכונת אחוזה. אנו בטוחים שמיד, כמונו, תתאהבו ותבחרו להישאר.

דירות ברמת גימור גבוהה (צילום: רועי מזרחי)

דירות ברמת גימור גבוהה (צילום: רועי מזרחי)

בית הדיור המוגן "משען כרמל" נמצא בלב שכונת רמת בגין האיכותית ובסמיכות למרכז אחוזה, בלב ליבו של אזור ירוק עם נוף פנורמי מדהים אל הים. מדובר באחד הבתים הוותיקים והמוכרים בעיר, נגיש לכלי תחבורה, צירים מרכזיים ומרכזי בילוי וקניות, מטופח ומוקפד מאוד, בהתאמה לרמת האוכלוסייה המתגוררת בבית.

"משען כרמל" מעניק לדייריו שירותים מלונאים ברמה גבוהה, כיאה לבית המשתייך לרשת משען הארצית, חברת בת של ההסתדרות, המאופיינת באיתנות כלכלית. משען כרמל נחשב לאחד הבתים המבוקשים בעיר.

"בבית הדיור המוגן 'משען כרמל' התמהיל האנושי הייחודי מכתיב את ההתנהלות בבית, הן מבחינת מגוון השירותים והן מבחינת הצוות הוותיק והמנוסה שרתום למתן שירות מצוין", מספרת לנו בלהה גולדהמר, שמנהלת את הבית בהצלחה רבה מזה 19 שנים.

מבין השירותים ב"משען כרמל" תוכלו ליהנות מחדר האוכל חדשני, קפיטריה שפעילה לאורך שעות היום לטובת מפגשי דיירים, מינימרקט, חדרי חוגים, לובי מרווח, וכן שירותי תחזוקה, ניקיון ואבטחה.

הפעלות במתחם הירוק (צילום: רועי מזרחי)

הפעלות במתחם הירוק (צילום: רועי מזרחי)

אל כל אלו מצטרפות הדירות המרווחות, המאובזרות בריהוט מלא. בימים הקרובים יחל שיפוץ של קומה חדשה עם דירות יפהפיות ומרווחות.

גם המחלקה הסיעודית בבית, עברה מתיחת פנים ומהווה רצף טיפולי עבור דיירי הבית וכן עבור קשישים מהקהילה.

את התוכן והפעילויות בבית קובעים הדיירים בשיתוף פעולה עם הנהלת הבית. "יש לנו ועד דיירים פעיל מאוד ומעורב בבחירת החוגים, המרצים והסדנאות. מגוון הפעילויות עשיר. מהרצאות להעשרת הידע בתחומים רבים ועד לחוגי אומנות ומלאכת יד, ספורט וכושר גופני. בתקופה האחרונה, למשל, הגיעו אלינו עשרות אמנים מהשורה הראשונה, יוצרים, סופרים, קומיקאים וזמרים כמו קרן פלס, רמי קליינשטיין ויהורם גאון", מוסיפה לנו בלהה.

"אנחנו מעודדים לעצמאות, יצירתיות וקשובים לצרכי הדיירים שלנו על מנת שיקבלו מעטפת תומכת ויוכלו להמשיך בשגרת יומם כפי שהם אוהבים ומכירים".

תקופת הקורונה עברה על הדיירים ב"משען כרמל" ללא פגע. "דאגנו לעדכן את המשפחות במצב, לטפח את הקשר החשוב בין המשפחה לדייר, לפעול בהתאם לנהלים ולהנחיות המשתנות וגם היום אנחנו שומרים על בית סטרילי מפני הנגיף".

לכאן מצטרף השירות הרפואי המצוין בבית. לכל דייר יש תיק רפואי, והוא זוכה לשירותים זמינים ומקצועיים, עם רופא ואחיות 24 שעות ביממה.

הדיירים ב"משען כרמל" פורחים (צילום: רועי מזרחי)

הדיירים ב"משען כרמל" פורחים (צילום: רועי מזרחי)

כל אלה ועוד מובילים לשביעות רצון גבוהה מאוד של הדיירים, שמגיעים אלינו בעיקר מפה לאוזן על בסיס "חבר מביא חבר. יש לנו דיירים שמלווים אותנו שנים ארוכות ואגב, יש לנו פה דיירים שהם כבר דור שני".

אם תשאלו את הדיירים על "משען כרמל" הם יאמרו פה אחד: "מצאנו פה את השילוב המושלם, שנותן לנו לחיות בסביבה ירוקה, ליהנות מיתרונות העיר ובקרבה לילדים שלנו, והכי חשוב, מצאנו בית חם עם איכות שאין שניה לה בעיר. יש לנו פה הכל".

"אני אוהבת את העבודה שלי", מספרת  בלהה, "אני מגיעה כל בוקר וחושבת איך אני יכולה לעשות טוב לדיירים, מה נחדש היום, מה נטפח".

ואחרי המילים מחממות הלב, נציין כי ב"משען כרמל" יעשו הכל על מנת שהקליטה וההשתלבות שלכם בבית תהיה קלה ונעימה. הליווי המסור הוא משהו שלא תפגשו בכל מקום.

הנכם מוזמנים לבקר בבית, להתרשם מקשת האפשרויות הפרוסות לפניכם, מהסביבה הירוקה, מהחיים הפעילים ומבית אמיתי וחם שיחבק אתכם באהבה וביטחון.

לפרטים נוספים ולביקור ללא כל התחייבות: "משען", רחוב אידר 12, טל': 04-6645760 או 6570*


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר