ניצן בר לב | צילום: ניצן אנרג'י
ניצן בר לב | צילום: ניצן אנרג'י

שנה חדשה היא זמן מצוין לחשבון נפש

אנחנו בפתחה של שנה חדשה ואחת ההחלטות שרבים מאיתנו עושים היא לקחת אחריות על בריאותנו ובריאות המשפחה. כמה מילים מהלב מניצן בר לב הבעלים של סטודיו "ניצן אנרג'י"

פורסם בתאריך: 5.9.21 21:31

"כבעלים של סטודיו לכושר, תזונה העצמה אני פוגשת אנשים רבים  שמנסים להילחם בבעיית המשקל שלהם וכאשר אני שואלת 'מה הייתם רוצים?' אני מקבלת את התשובות הבאות: 'לא הייתי רוצה להתאמן', 'לא רציתי להשמין ככה', 'בכלל לא רציתי לאכול את זה'. אני צוחקת ושואלת שוב: 'מה כן היית רוצה?' ופעמים רבות אין לי תשובה.

על מנת להתחיל לבחור נכון בתחום התזונה, האימונים ובכלל בכל דרך החדשה עלינו לנהל מונולוג פנימי, שנותן לנו את התשובות שרצינו או כאלה שפחות, אבל הוא משמש בעבורנו כמראה למה צריך לשמר ומה צריך לשפר, מה הרצוי מה המצוי ובשורה התחתונה – מה צריך לעשות כדי ליצור שינוי.

הדרך לבחירה הנכונה נמצאת אצל כל אחד ואחת מאיתנו, היא שונה כמובן, אבל קיימת. לאחד מתאים להתאמן בבוקר כי כך הוא יודע שהוא מתמיד ו"נפטר" ממטלה שהוא פחות אוהב. ישנם זוגות שאוהבים להתאמן יחד וזהו זמן האיכות שלהם. יש כאלה שמתחברים לאימון קבוצתי וכאלה לאישי, כאלה למודרך ויש כאלה שלוקחים את האימון למקום מקצועי ואף תחרותי. ואם אתם לא יודעים מה אתם רוצים, תתחילו לנסות ותגלו על עצמכם דברים חדשים.

פה אשמח לכוון אתכם איך לבחור נכון. צרו לעצמכם מראה, הציבו מטרות, הבינו מה אתם כן רוצים. גם לדעת מה לא מתאים לנו מקדם אותנו. הטעות היא להתמקד במה לא – במקום במה שכן. אז במה כן להתמקד? במחשבות חיוביות, באנשים חיוביים, מפרגנים, שתומכים בנו.

אהבה היא הכוח החזק בעולם – נשמע קיטשי, אבל בהחלט נכון ולפני שאנחנו אוהבים אחרים עלינו ללמוד לאהוב את עצמנו, לקבל את עצמנו עם היתרונות ועם החסרונות, אף אחד לא מושלם, המטרה ליצור איזון שבו יהיה לנו טוב. ועוד משהו חשוב לדרך – תאהבו אותה.

בכל רגע יהיו ירידות, אולם זכרו להודות על עשיית הטעויות אחריהן העלייה קשה, אבל נכונה יותר וטובה יותר עבורנו. קבלו את המכשולים והאתגרים שניצבים בחיינו, הקבלה שמותר לכאוב, לבכות ולטעות ובמקביל להתחיל לעשות שינוי – היא הבחירה הנכונה.

אז החליטו לעשות חשבון נפש: איפה יכולנו להיות יותר טובים? אם זה יותר סבלניים לעובד בעבודה, אם זה להיות יותר קשוחים עם הילדים, ליצור גבולות ולהראות בסבלנות את הדרך הנכונה, אם זה להקדיש יותר זמן לבן הזוג, אם זה להתקשר לסבתא, אם זה להוריד את הרגל מהגז באוטו. וזה בסדר  לוותר לעצמנו שצריך, להעלות הילוך כשצריך, ולהתמקד. כדאי להציב "יעדי ביניים", לא להצהיר הצהרות גדולות. בסופו של דבר, מילים גדולות נועדו לאנשים שלא מסוגלים לבצע מעשים גדולים. אבל אם תעשו מעשים גדולים לא תצטרכו מילים גדולות ובסופו של דבר מעשים הם אלה המשנים את המצב ולא המילים. אבל יותר קל לנו להגיד, לכולנו, גם לי.
תתחילו בארוחת בוקר בריאה שתיתן אנרגיה נכונה לגוף שלכם, קבעו זמן איכות מוגדר עם הילדים, הקדישו דייט שבועי לבן הזוג, היכנסו לאוטו רגועים ותכינו דיסק שינעים לכם את הנסיעה, תחליטו ופשוט תעשו, יעדי ביניים נועדו כדי ליצור הצלחה, אלו אבני דרך. בצעד קטן כבשו את הירח, אז אני בטוחה שאפשר להצליח לכבוש הרבה יעדים בדרך הזאת.
הפסיקו להצהיר "מהיום אני" – פשוט תתחילו לעשות טוב לעצמכם.
מאחלת לכם דרך מלאת בחירות נכונות ומלאת עשייה.

שנה טובה, ניצן"

סטודיו ניצן אנרג'י, היכל הספורט רוממה, טל': 052-6606457

לאתר סטודיו ניצן אנרג'י >>>

למעבר לדף הפייסבוק של ניצ'ן אנרג'י >>>

למעבר לעמוד האינסטגרם של ניצן אנרג'י >>>


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר