מכבי נקסט אורבן חיפה (צילום: מינהלת הליגה הלאומית)
מכבי נקסט אורבן חיפה (צילום: מינהלת הליגה הלאומית)

מחרתיים זה קורה: מכבי נקסט אורבן חיפה פותחת עונה

הירוקה מהכרמל נערכת לפתיחת העונה בליגה הלאומית לאחר שבנתה קבוצה חדשה לגמרי בעקבות נטישתו של הבעלים הקודם

פורסם בתאריך: 10.10.21 14:02

מחרתיים, יום שלישי, זה קורה: קבוצת הכדורסל החיפאית, מכבי נקסט אורבן חיפה, יוצאת למסע חדש בליגה הלאומית עם מטרה ברורה: לחזור במהרה לליגת העל. כזכור, ג'ף רוזן הבעלים של הקבוצה בעשור האחרון, נטש את הקבוצה באופן מפתיע והשאיר את המועדון הירוק ריק מנכסים ובעלים.

אילן בק, יו"ר אגודת מכבי חיפה, רתם את חברת נקסט אורבן, וביחד פעלו כדי שהקבוצה הירוקה לא תשקע. יחד עם ספונסרים נוספים, דוגמת האנטר, הקבוצה הירוקה מינתה שדרה ניהולית חדשה (רועי שווץ – מנכ"ל, מתן אבני – דובר) וכן סגל מקצועי המבוסס על מספר שחקני בית ושחקני רכש חדשים.

 

 

מחרתיים תארח מכבי נקסט אורבן את רמת השרון בהיכל הספורט רוממה, והציפייה של הנהלת המועדון לראות הקהל הירוק מגיע לדחוף את הקבוצה לניצחון ראשון. הנהלת המועדון כבר חושבת על דור העתיד ומעניקה כרטיסי כניסה בחינם לילדים בכיתות א' וב'.

אבי סוכר, מאמן מכבי נקסט אורבן חיפה: "הצוות המקצועי והשחקנים מרגישים את ההתרגשות לפני פתיחת הליגה וכולנו עובדים קשה, כדי לפתוח את העונה עם ניצחון ביתי ראשון. כדי שזה יקרה, אנחנו צריכים את הקהל הירוק שיהיה איתנו ויטריף את השחקנים מהרגע הראשון. מצפה לנו עונה לא פשוטה אבל אני מאמין בחומר השחקנים ויודע שעם הדחיפה הנכונה של הקהל אנחנו יכולים לעשות את זה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר