מיקי ויינשטיין (צילום: עצמי)

סקיפר או חולם להיות? בוא להשיט ולצבור ניסיון וידע בלב הים בזמן שלך

את החלום להיות סקיפר יותר ויותר ישראלים אוהבים להגשים. כדי להיות סקיפר בישראל נדרש ממך רישיון משיט 30 מטעם משרד התחבורה, ולהיות בעל הכשרה מקצועית. לסקיפרים המעוניינים להגדיל את רישיון השייט שלכם - עליכם לבצע הדרכות ולצבור זמן ים. איך תעשו את זה בהתאם ללוז הצפוף? המשיכו לקרוא ותגלו.

פורסם בתאריך: 2.11.21 21:24

הכירו את הסקיפר שילמד אתכם כל מה שהוא יודע, בזמן שלכם

מיקי ויינשטיין, סקיפר מקצועי בעל ניסיון של למעלה מעשור בים, הבין את הצורך האמיתי של הסקיפרים בישראל, ובעקבות זאת יצא לדרך חדשה. ויינשטיין, שהתחיל את דרכו אי שם בשנת 2012 כשייט בתור תחביב בשעות הפנאי, ועד שניהל מועדון שייט גדול בעצמו במשך שנתיים, הבין שלסקיפרים בישראל יש צורך בהדרכות והפלגות להעשרת הידע והניסיון, בזמנים נוחים יותר ובאופן מותאם יותר לצרכים שלהם.

(צילום: עצמי)

הפלגות והדרכות פרטיות ללא התחייבות

הים הגדול מביא איתו אתגרים רבים, הדורשים מכם הסקיפרים ניסיון שיכין אתכם לכל תרחיש. על מנת לצבור את הניסיון, הידע ובמיוחד את הביטחון הדרושים, עליכם לצבור ניסיון וידע, ולהפליג כמה שיותר.

מציע לכם ויינשטיין הדרכות מקצועיות פרטיות, המתאימות לכל הרמות. את ההדרכות בונה מיקי באופן מקצועי בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם, ואתם נהנים מהדרכות וידע חדשני ומעשיר. היצע ההדרכות כולל: הדרכות רענון לסקיפרים, הדרכות מקצועיות מותאמות אישית, קורסים קצרים, סדנאות העשרה, הדרכות מקצועיות לבעלי יאכטות על גבי היאכטה שלהם ועוד.

היתרונות שאתם חייבים להכיר

בשונה ממועדוני השייט, הדורשים מכם דמי מנוי וגם התחייבות לתקופה או לכמות הפלגות, עם מיקי אין לכם כל התחייבות. לרוב, מועדונים יידרשו מכם הפלגה חודשית בהתאם ללוח הזמנים שלהם, מה שמקשה על סקיפרים רבים להתקדם ולצבור ניסיון נוסף, בעקבות אי התאמה בלוחות הזמנים ואי הזמינות שלהם.

עם מיקי אתם נגישים יותר ללוח זמנים גמיש ומותאם יותר לצרכים שלכם.

מדובר באפשרות משתלמת במיוחד, הרי למה עליכם לשלם עבור מסלול קורס נרחב כשאתם זקוקים רק לחלק קטן ממנו? ההדרכות שתקבלו ממיקי הינן הדרכות נקודתיות, ומאוד ספציפיות מותאמות באופן מדויק לצרכים שלכם, ולניסיון שלכם. ככה בעצם אתם לומדים ומשלמים רק על מה שאתם צריכים.

הפלגות זמן ים לקפריסין לשדרוג הרישיון

אתם לקראת שדרוג הרישיון למשיט 60 בינלאומי? הפלגות זמן ים לקפריסין מתאימות לסקיפרים הנמצאים בתהליך לקראת שדרוג הרישיון. רישיון זה מתיר לבעליו לצאת מגבולות מדינת ישראל בהפלגה, וגם להיכנס אליה חזרה.

הדרישה מהסקיפר כדי לקבל את הרישיון הינה צבירת 8 ימי ים, הכוללים לפחות יציאה אחת מארץ, וכניסה אחת לארץ. ניתן לחלק את ימי הים לשתי הפלגות שונות, כל אחת 4 ימי ים.

ההפלגות עם מיקי יוצאות בדרך כלל בימי חמישי בבוקר מחיפה, להפלגה של 24 שעות לאחד מיעדי הכניסה לקפריסין: לרנקה/ לימסול או איה נאפה. בהפלגה זאת תתרגלו ניווט חופי, ימאות, מפרשנות, שימוש במכשירי הניווט בספינה , נהלי בטיחות בהפלגות ארוכות, נהלי כניסה ויציאה מהארץ / ממדינה זרה והפלגת לילה במשמרות.

צילום (יח"צ)

לא רק לסקיפרים – הפלגות פנאי וכיף במפרץ חיפה עם מיקי

בנוסף לשירותים המקצועיים מיקי מעניק לקהל הרחב הפלגות פנאי וכיף במפרץ חיפה. הוא מוציא מדי יום הפלגות בוטיק פרטיות על יאכטות מפרש קטנות, המכילות עד 13 מוזמנים של האירוע. עם מיקי אתם יכולים לחגוג בלב הים הצעות נישואין, ימי הולדת, מסיבות רווקות ורווקים, אירועי גיבוש לעובדים ועוד.

כל המידע על זמני ההפלגות נגיש לכם

אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לקבוצת הוואטסאפ של מיקי, בה הוא מעדכן באופן שוטף את כל המידע אודות זמני ההפלגות וההדרכות השונות.

מעוניינים לדעת עוד? בקרו באתר


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר