רובי קפיטל למביני עניין צילום: אממה יחסי ציבור
רובי קפיטל למביני עניין צילום: אממה יחסי ציבור

זמן חיפה: כנס יזמי נדל״ן ענק יערך בחיפה

חברת המימון רובי קפיטל מזהה את הפוטנציאל של העיר חיפה ותקיים מפגש יזמים בנושא מימון נדל״ן ביום ראשון ה-14.11. הכנס ידון בנושאים מקצועיים בשיתוף הכשרה חברה לביטוח ויציע גם הרצאה מקצועית של עורך הדין רון ברנט

פורסם בתאריך: 8.11.21 20:04

יזמי נדל״ן? את הכנס הזה אתם לא תרצו לפספס. ביום ראשון, ה-14.11 בשעה 10:00, יערך מפגש יזמים בנושא מימון נדל״ן. את הכנס מפיקה חברת רובי קפיטל ובשיתוף הכשרה חברה לביטוח במלון לה קאפלה ומלבד היכרות ודיונים מקצועיים, אורחי הכנס ייהנו מהרצאה מעשירה של עורך הדין רון ברנט.

כידוע, שוק הנדל"ן למגורים בחיפה ובסביבתה מאופיין בהשפעות מנוגדות. מחד, מחוז חיפה נמצא במקום גבוה מאוד בקרב משקיעי הנדל"ן בארץ לאור מחירים נוחים ותשואות גבוהות ביחס לאזורים אחרים בארץ. שוק השכירות המקומי תומך בדירות להשקעה לאור ביקושי סטודנטים בטכניון ובאוניברסיטת חיפה, וכן ביקושים בבסיסי חיל הים, הנמל ובי"ח רמב"ם.

אישור לביקושים אלו ניתן למצוא במחקר שנעשה לאחרונה על ידי הכלכלנית הראשית של משרד האוצר, ממנו עולה כי חיפה נמצאת בין הערים המועדפות על משקיעים ביחד עם תל אביב, ירושלים, בת ים ונתניה. מנגד, חיפה סובלת מהגירה שלילית, בעיקר של צעירים, גורם הממתן את הלחץ על עליית המחירים.

הניגודים המצוינים לעיל עשויים להסביר אנומליה מעניינת שמתבטאת בירידת מחירים נקודתית בתקופה האחרונה בעיר חיפה לעומת עליית המחירים במחוז חיפה כולו. יחד עם זאת, בבחינת מגמת זמן רחבה יותר, ברור שמחירי הדירות בחיפה נמצאים במגמת עלייה, בעיקר כחלק מעליית המחירים הכללית בארץ בשנים האחרונות וזאת על אף ההשפעות המנוגדות המפורטות לעיל.

בסיכומו של דבר, מחיר דירה ממוצעת בחיפה הגיע לכ- 1.2 מיליון שקלים לעומת מחירים של פחות ממיליון שקלים רק לפני כשנתיים.

עליית מחירים זו הפכה את הבניינים הוותיקים בחיפה וערי הלוויין שלה למועמדים פוטנציאליים לעסקאות התחדשות עירונית, בעיקר בשכונות היקרות יותר בעיר, וזאת לאחר שנים רבות שחיפה לא הייתה בהן "על הרדאר" של היזמים.

כאן נכנסת לתמונה רובי קפיטל. צוות רובי קפיטל הוא בעל ניסיון רב בליווי ומימון עסקאות מסוג התחדשות עירונית ויכולה להנגיש ליזמים המקומיים פתרונות מימון מגוונים ומותאמים לצרכי הפרויקט.

מיקי ברגר - סמנכ"ל ליווי פיננסי ומנהל פעילות יהלום | צילום: אממה יחסי ציור

מיקי ברגר – סמנכ"ל ליווי פיננסי ומנהל פעילות יהלום | צילום: אממה יחסי ציור

רובי קפיטל הוקמה ב-2015, על ידי שלושה שותפים מייסדים, בעלי ניסיון עסקי בינלאומי עשיר בתחומים שונים: אילן רובינשטיין, גרשון שפירא ואנדרו מסטל.

כיום, לאחר כ-7 שנות פעילות, הקבוצה מונה 18 עובדים ובכללם מנהלים בעלי ניסיון רב בשוק מימון הנדל"ן הישראלי. ניסיונם העשיר של השותפים והמנהלים, הידע והיכולות הייחודיות, מובילים את צמיחת פעילותה של רובי קפיטל בישראל.

לצד המייסדים פועלים שני שותפים נוספים בהנהלת הקבוצה: יעקב ניצן, מנכ"ל משותף בחברה, בעל ניסיון עשיר במימון וליווי פרויקטי נדל"ן ובמערכת הבנקאית והמוסדית, ועומר אלפרן, שותף האמון על תחום הפיתוח העסקי בקבוצה.

פעילות הקבוצה מתמקדת בכלל צרכי המימון לפרויקטי נדל"ן וכל זאת במחירים תחרותיים, בגמישות ויצירתיות ובלוחות זמנים קצרים וממוקדים.

הקבוצה פועלת במספר מישורים:

‎• רובי מימון – במסגרתה מלוות קבוצות רכישה וקבוצות בעלים פרטיים במימוני קרקע, מימון בנייה ופתרונות נוספים מותאמים לצרכי הקבוצה, וכן ניתנים שירותים של הלוואות גישור והשלמות הון ליזמים.

‎• יהלום – חברה ייעודית לליווי פיננסי סגור לפרויקטי נדל"ן למגורים. החברה, אשר מנוהלת על ידי מיקי ברגר, פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם מספר חברות ביטוח מובילות, המעניקות לה מעטפת של ערבויות ו/או פוליסות בהתאם לדרישות חוק המכר ומעמידה לרשות היזם את כל הכלים הנדרשים לליווי מלא.

  • ספיר – קרן ההשתתפות באקוויטי של רובי קפיטל. הקרן מיועדת להשתתפות בהון העצמי במסגרת פרויקטי נדל"ן, בשותפות עם יזמים מובילים.
  • אוניקס – פעילות מימון ייעודית לפתרונות מימון מותאמים אישית לצרכי החברה היזמית. בין היתר, אוניקס מעמידה מימוני טרום היתר לפרויקטי התחדשות עירונית, פתרונות מימון ברמת החברה על בסיס שעבודי עודפים ופתרונות מימון נוספים.
עומר אלפרן - שותף ברובי קפיטל | צילום: אממה יחסי ציבור

עומר אלפרן – שותף ברובי קפיטל | צילום: אממה יחסי ציבור

כיום, רובי קפיטל מנהלת תיק אשראי והשקעות בהיקף של למעלה מחצי מיליארד שקל, במגוון רחב של אפיקי פעילות. מאז הקמתה, ובהתוויית בעלי המניות בחברה. צמיחת החברה נעשתה באופן אורגני לחלוטין, כמעט ללא שיווק יזום, אלא בעיקר בהתבסס על מארג הקשרים של מנהלי החברה והמלצות מפה לאוזן בין השחקנים בשוק הנדל"ן הישראלי.

יום ראשון, 14.11 בשעה 10:00 בבוקר, במלון לה קאפלה

הכניסה חינם ובתיאום מראש בלבד.

לבירורים: [email protected]


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר