דיסני גרנד קניון | צילום: יח"צ
דיסני גרנד קניון | צילום: יח"צ

קבוצת אקסטרה ריטייל פתחה בעופר גרנד קניון את חנות הדגל הצפונית של Disney Home

מדובר ברשת חנויות לאביזרים ורהיטים לבית, בשיתוף פעולה עם דיסני העולמית. כך תוכלו לרכוש מוצרים ייחודיים ולהביא את הקסם של דיסני לתוך הבית

פורסם בתאריך: 19.12.21 14:42

אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות של אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, השיקה השבוע בעופר גרנד קניון את חנות הדגל הצפונית של Disney Home – רשת קונספט חדשה של ריהוט ומוצרים לבית, בשיתוף פעולה עם דיסני הבינלאומית. הרשת החדשה תציע ללקוחות מהדורות מוגבלות של ריהוט, אביזרים ומוצרים שפותחו ועוצבו ע"י על ידי סטודיו הבית של אקסטרה ריטייל – Tutto Arte בהשראת מיקי מאוס ומיני מאוס.

לרשת החדשה שבהקמתה השקיעה אקסטרה ריטייל כ-15 מיליון שקלים, שני סניפים הפועלים בקניון TLV בת"א ובעופר גרנד קניון . שתי חנויות נוספות – בקניון עזריאלי בגבעתיים ובסינמה סיטי בראשון לציון, צפויות להיפתח בחודש ינואר הקרוב.

בחנויות Disney Home ניתן לרכוש מוצרים ייחודיים ולהביא את הקסם של דיסני לתוך הבית: החל מרהיטים ועד אביזרים לכל אחד מחדרי הבית – לחדר האמבטיה, לחדרי השינה למבוגרים, למטבח, חדרי ילדים ונוער וחדרי תינוקות.

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, אומר, " Disney Home של אקסטרה ריטייל היא קודם כל חוויה. קסם ייחודי שפיתחנו במשך חודשים רבים כדי להפוך כל חדר וכל בית למיוחד, נוח ומלא השראה. אנחנו גאים להעניק את החוויה הזאת ללקוחות שלנו בישראל".

ויקה יוסל, מנהלת החדשנות בקבוצה ומנהלת הסטודיו לעיצוב Tutto Arte, מוסיפה: "מיקי ומיני מאוס הן דמויות להן השפעה על מעצבים בכל העולם. אנחנו בטוחים שפריטים המיוצרים בהשראתם עתידים להיות פופולריים מאד, ואנחנו שואפים להעניק ללקוחות גישה לקסם הזה!".

את עיצוב החנויות Disney Home בחיפה ובתל אביב ביצע המשרד לתכנון ועיצוב פנים של מאיר שוכר, המתמחה בטיפול טוטאלי בחללים מסוגים שונים ומגוונים ובעיצוב מוצרים ורהיטים. "כבוד גדול עבורנו להקים חנויות קונספט של Disney Home מרמת החלל ועד הפרט האחרון של התצוגות. אנחנו מתרגשים יחד עם השותפים לדרך – אקסטרה ריטייל ודיסני ישראל – מהתוצאה הייחודית במינה ושמחים לקחת חלק ביצירת קסם של ממש", ציין מאיר שוכר.

ניר ברקן, מנכ״ל הגרנד קניון בחיפה, ציין כי “Disney Home מבית אקסטרה ריטייל היא תוספת מבורכת לתמהיל החנויות האיכותי בקניון. החנות המושקעת מספקת חווית קניות ייחודית ומהנה במיוחד וכל בית ישודרג עם מוצרי דיסני. אנו גאים שחנות הדגל הצפונית הראשונה נפתחה בעופר גרנד קניון״.

במבחר של Disney Home ניתן לרהט ולאבזר את כל חדרי הבית. במקום ניתן למצוא מבחר של רהיטים כמו כורסאות, כסאות, ספסלים, שידות, שולחנות צד, מנורות צד ותאורת קיר, שטיחים ועוד. לצד מבחר ענק של פריטים לבית ביניהם מצעים, קופסאות אחסון, כלי מטבח, כריות נוי, מסגרות לתמונות, אגרטלים ועד פריטים אישיים כמו חלוקי רחצה, מגבות, שמיכות ואף תיקי גב ועוד.

מחירי הרהיטים נעים בין 299 שקלים ועד 1699 שקלים; כלי בית מ-89 שקלים ועד 229 שקלים; קופסאות אחסון מ- 39.9 שקלים ועד 239 שקלים; אביזרים לחדר אמבטיה 89.9-179.9 שקלים, שמיכות החל מ-149 שקלים ועד 249 שקלים, כריות נוי מ-89 שקלים ועד 199 שקלים ועוד.

עופר גרנד קניון חיפה, דרך שמחה גולן 54, 04-8145115 

לאתר גרנד קניון


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר