ד"ר ביטרמן ומזכירות בית החולים כרמל | צילום: דוברות כרמל
ד"ר ביטרמן ומזכירות בית החולים כרמל | צילום: דוברות כרמל

מפרגנים למזכירות של כרמל

הם הפנים היפות של כרמל והם תמיד בפרונט ובחזית בית החולים. המזכירות של כרמל זכו ליום שכולו הערכה מיוחדת

פורסם בתאריך: 9.1.22 13:24

עשרות מזכירות בית החולים כרמל התקבצו באודיטוריום בית החולים שם חיכתה להם קבלת פנים חמה ומפנקת עם קינוחים מתוקים ומאכלים מפנקים.

הנהלת בית החולים הגיעה לפרגן, המנהל – ד"ר אבי גולדברג והמנהלת האדמיניסטרטיבית – סיגל זומר, ברכו והודו במילים חמות לצוות המזכירות. גם יו"ר ועד הרופאים – ד"ר אריה ביטרמן, סגנית המנהל – ד"ר שני ברוש, וסגן מנהלת הסיעוד – ויטלי יורין ברכו את המזכירות ביום חגן.

ד"ר אבי גולדברג: "אתם עזרתם מאוד לבית החולים בהתמודדות עם הקורונה וכולנו מאוד מעריכים אתכם ורואים את העבודה שלכם בכל פינה. יש לכם תרומה חשובה לכלל פעילות בית החולים ועל כך תודה רבה לכם".

סיגל זומר, המנהלת האדמיניסטרטיבית: "אתם המקשרים, הפנים, והעוזרים המרכזיים בניהול המחלקה. אתם השירות למטופל והחוויה שאתם מעניקים היום היא שלימה ברורה ונעימה. אתם קשובים למטופלים שלנו ושותפים מלאים להצלחת בית החולים ועל כך תודה ענקית לכם".

סגנית המנהל ד"ר שני ברוש: "אתם החוט המקשר לכל מה שקורה בבית החולים, אתם הפנים של כולנו עם חיוך מכל הלב, ומגיעה לכם תודה רבה".

ד"ר אריה ביטרמן, מנהל המחלקה הכירורגית א' בכרמל, ברך את המזכירות בשם ועד הרופאים ובשם ועד העובדים: "להיות מזכירה זה כלל לא פשוט, צריך בשביל זה המון רגישות. לחייך לכולם חיוך מושלם ולהיות שם למען כולם, גם בהתמודדות מול ציבור וקהל חסר סבלנות ולפעמים רגזן, תודה לכם על מה ומי שאתן למען המטופלים שלנו".

ויטלי יורין, סגן מנהלת הסיעוד הודה למזכירות על העבודה הצמודה והיומיומית עם האחים והאחיות: "אתם העמוד שלפני המחנה והפנים של כולנו. תמשיכו בעבודתכם הנפלאה ותודה לכן על השיתוף ועל העבודה שלכן מכל הלב".

המזכירות פונקו במתנות אישיות מתנת ההנהלה וגם במחלקות השונות העניקו מנהלים וצוותי המחלקות עציצים ומתנות יפות כהערכה על עבודתן המיוחדת לאורך כל השנה.

את היום סגרו המזכירות במופע סטנד אפ מדליק של הסטנדאפיסטית נוגה דה אנג'לי, שהצחיקה את הבנות עד דמעות.

על הארגון והפקת היום המוצלח ניצחה אורטל בן לולו.


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר