ש. קושניר ובניו | צילום מתוך: : depositphotos.com
ש. קושניר ובניו | צילום מתוך: : depositphotos.com

הדלת שנותנת את הטאץ' לכל בית

"חברת ש. קושניר ובניו – לבידי עץ ופרזול בע"מ" מתאימה לכם דלת בחיתוך אישי, לפי טעמכם ובהתאמה לצורכי הבית. לצד הדלתות גם פרזולים, מטבחים ומשטחי עץ במחירים מצוינים

פורסם בתאריך: 12.6.22 18:16

בבואנו לעצב בית, דלתות הן אחד מהפרטים המשפיעים על המראה הסופי והסגנון הייחודי. מבחר האפשרויות היום עצום, הדלתות מגיעות במבחר עיצובים וכל אחד יכול למצוא את הסגנון והגודל שמתאים לו, בהתאם לצרכיו, וכמובן, בהתאמה למסגרת התקציבית.

חברת "ש. קושניר ובניו – לבידי עץ ופרזול בע"מ" מציעה לכם דלתות פנים וחוץ בעיצוב אישי ובהזמנה לפי מידה, מוצרי פרזול ומחסן עצים, כך שאתם מגיעים עם הרעיון ואת הביצוע המושלם כולל ייעוץ, עיצוב והתאמה לביתכם, תקבלו בחנות רחבת הידיים, השוכנת ברחוב קיבוץ גלויות בעיר.

לדברי אודי קושניר, הבעלים, "אנו מייצרים את דלתות העץ מחומרי הגלם הטובים ביותר, יש לנו מלאי עצים מגוון, כך שהדלתות ייראו חדשות, יפות ומעוצבות לשנים רבות קדימה. כל דלת זוכה אצלינו למגע אישי, לשיטות צביעה ייחודיות, צביעה בתנור, ועומדת בבדיקות תקן קפדניות ומחמירות. על איכות אנחנו לא מתפשרים".

ש. קושניר ובניו הוא עסק משפחתי עם מוניטין של מעל 50 שנה בתחום. לצד הדלתות מייצרים גם מטבחים, מדפים, משטחי עץ לאנשי מקצוע ולנגרים חובבים שאוהבים לבנות רהיטים בשיטת 'עשה זאת בעצמך', ידיות לארונות במגוון עיצובים, מנגנוני פתיחה וסגירה לדלתות, מוצרי פרזול למטבח, לאמבטיה ולגינה.

איזה טיפ יש לך לחיפאים?

"חשוב לזכור שדלת היא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של הבית, היא באה כהשלמה למראה הכללי, ולכן, יש להשקיע מחשבה בעיצוב, בגודל ובבחירת הצבע שיתמזג עם האווירה בבית. אני ממליץ ללקוחות, בזמן שיפוץ או רכישת דירה, להשאיר תקציב לדלתות על מנת שלא יתפשרו על טיב ואיכות".

חברת ש. קושניר ובניו מעמידה לכלל לקוחותיה צוות בעל ידע וניסיון, אשר יקבל אתכם עם חיוך ובמקצועיות שאין שניה לה. מוזמנים לתאם פגישת ייעוץ ללא עלות וליהנות מחנייה בשפע ומחירים אטרקטיביים.

לפרטים: רחוב קיבוץ גלויות 74, חיפה. טל. 04-8671337

לאתר לחצו כאן


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר