נשיא ברינקס ישראל ישי צוויקל (צילום: חן גלילי)
נשיא ברינקס ישראל ישי צוויקל (צילום: חן גלילי)

ברינקס ישראל משיקה חדר כספות חדש בחיפה בעלות של כמיליון שקל

ברינקס השיקה חדר כספות חדש בחיפה, שהוא המתחם השלישי בבעלותה של החברה בישראל. נשיא ברינקס ישראל ישי צוויקל: "מגוון השירותים שברינקס מעניקה ללקוחותיה, שחדרי הכספות הוא רק חלק מהם, מקנים שקט תעשייתי המאפשר להם להתמקד בפעילות העסקית שלהם, בזמן שאנחנו עושים את כל השאר"

פורסם בתאריך: 31.7.22 14:03

ברינקס, המעניקה פתרונות לוגיסטיים מאובטחים לניהול יעיל של שרשרת אספקת דברי ערך למאות אלפי לקוחות בארץ וברחבי העולם, השיקה היום (ראשון) בחיפה את חדר הכספות השלישי בבעלותה בישראל, וזאת כחלק מהרחבת פעילות החברה.

חדר הכספות, שהוקם בעלות מוערכת של כמיליון שקל, ממוקם במרכז הכרמל. המתחם החדש יאובטח 24 שעות ביממה, יפעל תחת אחריות מלאה ויספק מענה לתושבי אזור הצפון לאחסון רכוש ודברי ערך כמו תכשיטים, יהלומים, מסמכים חשובים ופריטים היסטוריים בעלי ערך סנטימנטלי.

 

 

בעקבות תהליכי דיגיטליזציה והתייעלות של הבנקים, בעשור האחרון נסגרו בישראל עשרות סניפים. על אף טבעיות המעבר לשירותים בנקאיים בדיגיטל, הוא מגביל מתן שירותים מסוימים כמו חדרי הכספות. הצורך עדיין קיים, ואף ביתר שאת, ולפיכך בחרה ברינקס ישראל לשתף פעולה עם לקוחותיה ולהמשיך להעניק להם את השירות.

ישי צוויקל, נשיא ברינקס ישראל: "השקת חדר הכספות החדש הוא צעד משמעותי בהרחבת פעילותה של החברה, ואנו צופים המשך למגמה זו והרחבה של השירותים לאזורים נוספים בארץ. לעתים קרובות ערך סנטימנטלי הוא בעל משקל גבוה בהרבה מהערך הכספי של הרכוש, ואנו שמחים להעניק ביטחון ללקוחותינו באשר לפריטים היקרים להם. מגוון השירותים שברינקס מעניקה ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים, שחדרי הכספות הם רק חלק מהם, מקנים שקט תעשייתי המאפשר להם להתמקד בפעילות הליבה העסקית שלהם ולהתייעל, בזמן שאנחנו עושים את כל השאר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר