פרויקט "שמורת הכרמל" (הדמיה: אול אין)
פרויקט "שמורת הכרמל" (הדמיה: אול אין)

"שמורת הכרמל" – בניין הבוטיק של אחוזה

חברת שורשים מיזמי בוטיק מקימה את פרויקט "שמורת הכרמל" ברחוב אהוד 23 בשכונת אחוזה. זהו פרויקט פינוי-בינוי שיהפוך לבניין של 14 יחידות דיור בן שש קומות מעל חניון ויכלול דירות חמישה חדרים שחלקן עם גינות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוז גדול ומפואר, כאשר לחלק מהדירות יש נוף הים

פורסם בתאריך: 3.8.22 11:40

חברת שורשים מיזמי בוטיק – חברת נדל"ן למגורים מרחיבה את פעילותה בחיפה ותבנה מספר פרויקטים בעיר בשנים הקרובות. הפרויקט הראשון שכבר קיבל היתר בנייה הוא פרויקט "שמורת הכרמל" שייבנה ברחוב אהוד 23 בשכונת אחוזה. זהו פרויקט פינוי-בינוי שיהפוך מבניין של שלוש קומות ושש יחידות דיור לבניין של 14 יחידות דיור עם שש קומות מעל חניון.

"שמורת הכרמל" יהיה בניין בוטיק עם מפרט טכני ורמת גימור גבוהים, ובתכנון הפרויקט שם משרד תמיר לזר אדריכלים דגש רב על תכנון פונקציונלי וחכם ועל עיצוב חיצוני מרשים. הבניין ממוקם באחד מהרחובות הטובים בשכונה, כאשר מצד אחד הוא נמצא באזור שקט וירוק ומצד שני הוא נמצא במרחק הליכה קצר מכיכר ספר ומציר מוריה. הפרויקט כולל דירות חמישה חדרים שחלקן עם גינות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוז גדול ומפואר, כאשר לחלק מהדירות יש נוף הים. בימים הקרובים יחלו העבודות בשטח, והכניסה לדירות מתוכננת לשנת 2024.

בפרויקט שמשווק על ידי משרד מורג נכסים הושם דגש על איכות החיים של הדיירים ועל הנראות של הדירות. קצב המכירות בבניין הוא גבוה במיוחד – עד כה נמכרו חמש דירות, וזה עוד לפני שהפרויקט יצא לשוק.

 

פרויקט "שמורת הכרמל" (הדמיה: אול אין)

פרויקט "שמורת הכרמל" (הדמיה: אול אין)

 

 

חברת שורשים מיזמי בוטיק, אשר עוסקת בייזום ובפיתוח של נדל"ן למגורים, הוקמה על ידי קרן ושלומי ביטון ואוהד מורג. מאז הקמתה צברה החברה מוניטין רב, ולאורך השנים מסרה כ-100 יחידות דיור. לאור הצלחתה מגדילה החברה את פעילותה, בדגש על פרויקטים ייחודים בחיפה.

"החברה ושמה – שורשים – נולדו מתוך חזון ואסטרטגיה ברורים מאוד של להכות שורשים של מקצוענות חסרת פשרות בבנייה ופיתוח. מסביר מורג, "קבענו לעצמנו סטנדרטים גבוהים במיוחד, ולכן אנחנו מבצעים בעצמנו את הפרויקטים ומלווים אותם מהרגע הראשון, דרך העלייה לקרקע ועד למסירת המפתח, כאשר לעינינו מטרה אחת – שביעות הרצון של לקוחותינו".

בשנים האחרונות הביקושים בחיפה בכלל וברכס הכרמל בפרט הולכים וגדלים, ורבים מבקשים לגור על הרכס ולרכוש דירות באחד מהאזורים האטרקטיביים בעיר. "אנחנו מאמינים באזור הזה, ולכן החלטנו להרחיב את הפעילות בו", אומר מורג, "בשנים האחרונות יש מעט מאוד התחלות בנייה בחיפה וברכס הכרמל, והדבר יוצר עודף ביקוש על ההיצע וגורם לנו להאמין ביציבות הביקושים והשוק".

מעבר לכך, לדבריו, "מה שחשוב לנו זה היחס האישי שאנחנו נותנים לכל לקוח. אנחנו חושבים על כל פרט ומבינים שרכישת בית היא אחד מרגעי השיא אצל כל משפחה. לכן חברת השיווק מספקת ללקוחותינו את כל המעטפת המלאה שלה הם זקוקים – חיבור ליועצי משכנתאות ולעורכי דין, שיתופי פעולה עם הבנקים וכל מה שצריך כדי לסייע ולהקל".

טלפון: 3329*
פקס: 04-8730490
אתר אינטרנט: shorashimltd.co.il
פייסבוק: facebook.com/shorashimltd

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר