מתנות שכיף לתת ולקבל. "איצטרובל" (צילום: באדיבות "איצטרובל")
מתנות שכיף לתת ולקבל. "איצטרובל" (צילום: באדיבות "איצטרובל")

"איצטרובל": מדברים בפרחים מאז 1999

פסח בפתח, ואין כמו חג האביב לפנק את יקיריכם (וגם את עצמכם) בזר ססגוני וריחני לצד שוקולד משובח ויין איכותי. הצוות המקצועי של "איצטרובל" בגרנד קניון כבר יידע להפתיע ולרגש אתכם עם המתנה המושלמת. יחס לבבי, שירות אישי ומחירים הוגנים – מובטחים. משלוחים לכל הארץ

פורסם בתאריך: 18.3.21 11:30

אפשר רק לקנא באלעד חזות ובאלון דץ שזו העבודה שלהם. אחרי הכל, בחלקם של כמה אנשים נופלת מדי יום הזכות להגיע בכל בוקר למקום עבודה פורח ומשגשג? מחנותם "איצטרובל", הפועלת באותו המקום בגרנד קניון, מאז 1999, הם משרתים נאמנה אלפי לקוחות מרוצים, בהם לקוחות פרטיים ולקוחות מוסדיים גדולים כמו בנק הפועלים, מיקרוסופט, איי בי אם, עיריית חיפה, עיריית טירת כרמל ועוד.

לצד פרחים עונתיים ורב עונתיים ושלל צמחים, המגיעים לחנות ישירות ממיטב המגדלים המקומיים, תמצאו ב"איצטרובל" גם מבחר גדול של עצים ננסיים (בונסאי) ייחודיים בגידול עצמי, סידורי שולחן לאירועים, זרי ראש וזרים לכלה וכן יינות, ריבות ושוקולדים משובחים. כמו כן תוכלו להזמין מארזי מתנות מרהיבים ולשלב בהם פרחים, צמחים, יין, ריבות ושוקולד. מחלקה שלמה בחנות מוקדשת לסחלבים, כאשר בכל זמן נתון יש בה יותר מ-35 זנים וצבעים של סחלבים, המוצעים במחיר של החל מ-100 שקלים. להבדיל אלף אלפי הבדלות, גם גלגלי אבל תשיגו ב"איצטרובל", ואותם יכינו עבורכם כאן בהתרעה קצרה, ממש מעכשיו לעכשיו.

פסח בפתח, ואין כמו חג האביב לפנק את יקיריכם (וגם את עצמכם) במשלוח ססגוני וריחני או במארזי מתנה מרהיבים. לשירותכם יעמוד צוות מקצועי שיעצב עבורכם את הזר, העציץ או המארז המושלם. אתם יכולים לעשות משלוח גם בחנות האונליין בהזמנה פשוטה ומהירה. יחס לבבי, שירות אישי ומחירים הוגנים – מובטחים. הזמנות למשלוחי עציצים וסחלבים מתקבלות 24 שעות ביממה באמצעות האתר לכל חלקי הארץ.

ועכשיו לכבוד פסח יש מבצע שווה: בכל קנייה בסכום הגבוה מ-300 שקלים, תקבלו במתנה בקבוק יין איכותי, ואם תבואו לחנות עם הכתבה הזו, תקבלו במתנה ריבה  משובחת מבית היוצר של המותג "דודה ברטה" מזכרון יעקב. חג שמח ופורח.

"איצטרובל", גרנד קניון (קומה ראשונה ליד ארומה), טל' להזמנות: 1-800-343-334

למעבר לחנות האונליין של איצטרובל >>>

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר