תמונה שווה אלף מילים (צילום: באדיבות רמי מזרחי)
תמונה שווה אלף מילים (צילום: באדיבות רמי מזרחי)

מעצב השיער רמי מזרחי: "התקרחות היא לא גזירה משמיים, יש פתרונות"

בחדר אינטימי ודיסקרטי במספרתו מעניק מעצב השיער רמי מזרחי שלל פתרונות לאובדן שיער והתקרחות. הוא מזמין נשים וגברים להגיע אליו, ואומר: "ביחד נמצא את הפתרון המושלם. אתם תצאו מכאן מחייכים ומאושרים"

פורסם בתאריך: 18.3.21 11:36

כבר יותר מ-30 שנה שמעצב השיער רמי מזרחי מטפח את מחלפות ראשיהן של נשות חיפה והסביבה, אבל כמו שהוא אומר "מעצבי שיער טובים יש הרבה בחיפה ואת זה עושים כולם", ומזרחי בהחלט מעניק ללקוחותיו ערך מוסף, והוא עושה זאת חדור תחושת שליחות.

במתחם המספרה של מזרחי ברחוב הלל יש חדר נפרד, שבו הוא מטפל בדיסקרטיות ובאינטימיות בנשים ובגברים שסובלים מאיבוד שיער והתקרחות מסיבות שונות ומעניק להם שלל פתרונות. מזרחי מסביר: "נשים שחוות התקרחות או דלילות שיער, בין אם בשל טיפולים אונקולוגיים ובין אם בשל סימני הגיל וסיבות אחרות, מתביישות להיחשף. בחדר האינטימי הזה הן מרגישות בטוחות ומוגנות, שכן רק הלקוחה (או הלקוח) ואני כאן".

בעידן המודרני הכל ניתן לתיקון. כן. גם אובדן שיער. אחרי פגישת ייעוץ מזרחי מתאים לכל לקוחה ולקוח את הפתרונות המתקדמים והמושלמים עבורו. הטיפולים המוצעים: יחידת שיער המחוברת בקליפסים, שנתפסים בשיער הקיים, אותה ניתן להסיר בכל רגע; יחידת שיער המחוברת במעין חרוזים, מושחלת בעזרת מסרגה ומתחברת לשיער הקיים, ללא דבקים או הלחמות; יחידת שיער המחוברת בקרטין בעזרת מלחם חשמלי, המהדק את השיער הקיים באופן הרמטי. לראש קירח לגמרי, מתאים מזרחי יחידת שיער או פאה המחוברת בדבק רפואי לקרקפת לתקופה של שלושה שבועות עד חודש. וישנו גם הפתרון הישן והמוכר – פאה הניתנת להורדה והסרה. לגברים, אומר מזרחי, הפתרון המתאים הוא רק הדבקה.

מזרחי מוסיף: "התקרחות היא לא גזירה משמיים. יש פתרונות, ואני יודע לתת מענה לכל אחת ואחת בשיטות הכי מתקדמות. ברשותי תוספות ויחידות שיער בכל האורכים, הצבעים והעיצובים – שיער גלי, שיער מתולתל, שיער חלק – הכל בהתאם לרצונה של הלקוחה. אני מזמין נשים וגברים בכל הגילאים, שסובלים מהתקרחות, להגיע אליי, וביחד נמצא עבורם את הפתרון המושלם. הם ייצאו מכאן מחייכים ומאושרים".

רמי מזרחי עיצוב שיער, רחוב הלל 2 חיפה, טל': 050-5585286

למעבר לדף הפייסבוק של רמי מזרחי >>>

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר