טעמים ביתיים ובלתי נשכחים. "רוזמרי" (צילום: "רוזמרי")
טעמים ביתיים ובלתי נשכחים. "רוזמרי" (צילום: "רוזמרי")

קונדיטוריית "רוזמרי": תטעמו, תבינו

האהבה של שרון ודוביק סופר לקונדיטוריה השכונתית, שהקימו לפני 26 שנה בעשר אצבעותיהם, ניכרת היטב בטעמם הבלתי נשכח של המאפים שהם מוכרים. יחס חם ולבבי ושירות אדיב הם בהחלט חלק מהתפריט

פורסם בתאריך: 18.3.21 11:53

קונדיטוריית "רוזמרי" בשדרות אח"י אילת בקרית חיים היא זן נדיר במחוזותינו בעידן הנוכחי, כשהכל מסביבנו הפך גדול, רועש ותעשייתי. מאז הקמתה ועד היום היא פועלת במתכונת של קונדיטוריה שכונתית המעניקה ללקוחותיה יחס חם וביתי, ושמה הולך לפניה.

"רוזמרי" הוקמה לפני 26 שנה על ידי דוביק סופר, שבדיוק אז סיים לימודי מינהל בתי מלון בבית הספר תדמור. במסגרת לימודיו היה גם קורס קונדיטוריה, והוא נשאב לתחום. תחילה הוא הקים את הקונדיטוריה עם חבר, ובהמשך, כשהחבר עזב, הצטרפה אליו אשתו, שרון, ו"הנה אני כאן עד היום", היא אומרת בחיוך ומוסיפה שכיום גם שלושת ילדיהם מסייעים בעסק.

האהבה של בני הזוג סופר לקונדיטוריה שלהם, שאותה בנו בעשר אצבעותיהם, לבנה אחר לבנה, ניכרת בטעמו ובטריותו של כל מאפה שהם מוכרים. הם מקפידים להשתמש אך ורק בחומרי גלם טריים ואיכותיים, כשהכל נאפה במקום אך ורק עבור המקום.

הכל נאפה במקום אך ורק עבור המקום. "רוזמרי" (צילום: "רוזמרי")

הכל נאפה במקום אך ורק עבור המקום. "רוזמרי" (צילום: "רוזמרי")

הקונדיטוריה מציעה מבחר גדול של מאפים, בהם קרואסונים ובורקסים בשלל טעמים, עוגות שמרים משובחות (אתם חייבים לטעום), עוגות בחושות, עוגות קרות, קישים, מגוון לחמניות, לחמים לרבות לחמי בריאות ומחמצת, ובקיצור, כל מה שמאפייה יכולה להציע, רק בטעמים ביתיים ובלתי נשכחים.

בני הזוג סופר הם דמויות מוכרות בקריות, גם בזכות הקונדיטוריה המשפחתית וגם בזכות תרומתם רבת השנים לקהילה. בין אם זו תרומה לעמותות ובין אם זו היענות לפניות פרטניות, הם תמיד שם, כדי לתת ולהעניק. ועכשיו, כשהקורונה, אולי, סוף סוף מתחילה להיעלם מחיינו, תוכלו ליהנות מקפה ומאפה משובח בפינת הישיבה ברחבה החיצונית של הקונדיטוריה. שירות אדיב הוא בהחלט חלק בלתי נפרד מהתפריט.

קונדיטוריית "רוזמרי", שדרות אח"י אילת 11 קרית חיים, טל': 04-842-2793

למעבר לדף הפייסבוק של קונדיטוריית "רוזמרי" >>>

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגיע זמן להציע בחיפה מוצרי אפייה בלי מרגרינה וחמאה
    השמנה + שבץ וסתימת עורקים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר