בשר טרי (צילום: shutterstock)
בשר טרי (צילום: shutterstock)

מעדני בשר חניתה: מקצועיות שעוברת מדור לדור

אטליז הבשר שבלב שכונת נו"ש מספק ללקוחותיו בשר טרי וקפוא, עופות, דגים ומוצרי בשר טחון כבר 22 שנה במקצועיות ובאיכות. מיכאל זריהן: "בתקופת הקורונה לא ראיתי אנשים כמעט שנה. הם הזמינו בטלפון ובאו לאסוף בלי להיכנס לחנות"

פורסם בתאריך: 8.4.21 14:20

כבר 22 שנים ניצבת לה בלב שכונת נווה שאנן חנות האיטליז "מעדני בשר חניתה". מיכאל זריהן, הבעלים, הוא דור שלישי למשפחת קצבים שהחלה בעסקי הבשר עוד בהיותה בעיר מרקש במרוקו.
"סבא היה קצב, אבא היה קצב וכן אחיו. הבשר הוא עניין משפחתי אצלנו", אומר זריהן.

מעדני בשר חניתה מספקים ללקוחותיהם את כל סוגי הבשר הטרי והקפוא, עופות, דגים קפואים ומוצרי בשר מתובל שהאטליז מייצר בעצמו. זריהן טורח להדגיש כי כל הבשר הטרי הנמכר באטליז מקורו בגידול מקומי של עגלים טריים ואיכותיים.

אף שהחנות הייתה פתוחה כל ימי הקורונה, המגיפה שינתה לא רק את הרגלי הקניות של הלקוחות אלא גם את הרגלי האכילה שלהם, אומר זריהן.
"בתחילת הקורונה, בימי הסגר הראשון, היה ביקוש גדול לבשר. אנשים נכנסו ללחץ, חששו שהמזון ייגמר במדפים, והצריכה עלתה. הם קנו בכמויות ואגרו הרבה מזון. בעיקר שניצל ועופות. אבל בהמשך, ככל שהזמן עבר, הם הבינו ששום דבר לא יחסר ושיש הכל. לאט-לאט הם חזרו להרגלים הישנים. עכשיו, כשאפשר לצאת שוב מהבית, אנשים חזרו לצרוך בשר כמקודם וחזרו לעשות 'על האש'".

לא רק הלקוחות למדו להסתגל למצב החדש, גם האטליז למד. "היינו פתוחים כל הזמן, אבל בגלל שלקוחות לא באו, עסקנו הרבה יותר בארגון הזמנות ללקוחות. יש לי לקוחות ותיקים שאני מכיר 22 שנה ולא ראיתי אותם שנה שלמה. הם פשוט נשארו בבית ושלחו שכן או קרוב משפחה שיאספו עבורם. בעיקר המבוגרים. פשוט פחדו לצאת מהבית. אבל היום זה השתנה. אנשים יוצאי מהבית, מנסים לחזור לאט-לאט לחייהם הרגילים וגם אליי הם שוב באים ונכנסים. זה כיף ומרגש להיפגש שוב עם חברים ותיקים שלא ראיתי כל-כך הרבה זמן. גם הם נרגשים", הוא מספר.

בשנים האחרונות הלך וחדר טרנד המזון הבריא אל המטבח הביתי והשפיע, בין השאר, גם על צריכת הבשר. "אנשים מחפשים בשר יותר בריא ואיכותי ולכן מעדיפים את הבשר הטרי על-פני הבשר הקפוא. אבל צריכת הבשר לא פחתה. אנשים עדיין אוהבים בשר וקונים הרבה בשר", אומר זריהן.

"האיכות והשירות שאני נותן מדברים בעד עצמם. יש לקוחות קבועים כבר 20 שנה, משפחות שלמות – סבא-סבתא, ילדים ונכדים. כולם לקוחות נאמנים. אמשיך לשרתם נאמנה עוד שנים רבות", הוא מבטיח ומאחל ללקוחותיו חג עצמאות שמח.

מעדני בשר חניתה, חניתה 40, נו"ש, טל': 04-8329993, 077-9329993


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר