בליקר בייקרי (מתוך דף הפייסבוק)
בליקר בייקרי (מתוך דף הפייסבוק)

בליקר בייקרי: עושר קולינרי בשירות עצמי

בית הקפה האיכותי באחוזה עבר למתכונת שירות עצמי בשרי וחלבי כשר. האווירה משפחתית וחברית, הלקוחות שומרים אמונים ואפילו נפתח שירות קייטרינג איכותי לאירועים פרטיים

פורסם בתאריך: 13.4.21 14:36

עם הסניף החיפני של בליקר בייקרי, רשת בתי הקפה הארצית המוערכת, תושבי אחוזה והסביבה אינם זקוקים להיכרות. הוא נפתח לפני כארבע שנים, במרכז הקניות החדש שברחוב איינשטיין, והפך במהרה למוקד קולינרי מקומי אטרקטיבי ואהוב.

התושבים המקומיים אימצו בחום את בית הקפה השכונתי האיכותי, בילו בו מבוקר עד ערב ונהנו מאווירה אינטימית, חמה ומשפחתית.

"רוב הלקוחות שלנו רצים איתנו מיום הפתיחה, כבר ארבע שנים, והפכו לבני בית ממש. הם חוגגים איתנו ימי הולדת, חגיגות ושמחות", אומר ניל אלכסנדרון, בעלים-שותף. "האווירה אצלנו סופר-משפחתית וחברית. גם מרבית העובדים נמצאים איתנו מהיום הראשון, הם מכירים את הלקוחות בשמותיהם הפרטיים וגם את המנות האהובות עליהם הם יודעים בעל-פה".

שנת הקורונה פגעה קשות בעסקים הקטנים בכלל ובעסקי הקולינריה והמסעדנות בפרט ואילצה את השותפים, אלכסנדרון ורפי גדעון, לשנות לחלוטין את אופי המקום. לאחר שנה שבה חלל ההסעדה היה סגור ובית הקפה עבד רק בטייק-אוויי ומשלוחים ונאלץ לצמצם עובדים ושעות פעילות, החליטו השותפים כי עם הפתיחה המחודשת יעבוד בית הקפה בסגנון שירות עצמי.

"יש ויטרינה ענקית מלאה בכל טוב – כריכים משלל סוגים, סלטים טריים, מאפים מלוחים ומתוקים, קישים, עוגיות, שקשוקות ועוד ועוד – גם חלבי וגם בשרי. הכל טרי ואיכותי ובטעם מיוחד ונהדר. כל סועד בוחר לו את הפריט שלו, מקבל ומשלם. הקונספט דומה לזה של רשת סטארבקס", אומר ניל.

שינוי נוסף שחל במקום הוא המעבר למטבח בשרי לצד חלבי, אף כי המקום נותר כשר. המבחר כעת פשוט גדול הרבה יותר. כמו-כן, גם כן כלקח מחודשי הסגרים, בית הקפה בליקר בייקרי החל להפעיל גם שירותי הסעדה (קייטרינג) לשלל אירועים בבית הלקוח, במקומות עבודה ועוד.

"נטענו עוגן בכרמל והציבור שומר לנו אמונים", מספר ניל וקורא ללקוחות לשוב ולעודד את העסקים הקטנים ברחבי העיר. "העסקים הקטנים היו עם הציבור החיפאי בכל התקופות – בסגרים, במלחמות, ברגעי אושר ובקושי. בכל מקום היו העסקים הקטנים. בשנה החולפת עברנו טלטלה קשה שלא ציפינו לה. לאנשים יש זיכרון קצר אבל חייבים להבין שכבעלי עסק עצמאי אנחנו במצב של פוסט טראומה. צריך לתמוך בנו וגם להיות סובלניים כלפינו, להבין שקשה לנו יותר היום לתפקד. אנחנו דלים בכוח אדם ובנזילות פיננסית, לא הכל עדיין מתקתק וצריך סבלנות, אבל אנחנו עושים הכל למען לקוחתינו", הוא מסכם.

בליקר בייקרי, איינשטיין 139, מרכז מסחרי


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר