(צילום: באדיבות The Doors)
(צילום: באדיבות The Doors)

The Doors: דלתות פרימיום במחיר מינימום

מחסן היבואן The Doors מציע את מבחר דלתות הפנים והחוץ הגדול והמגוון בישראל. הדלתות מיוצרות תחת בקרות איכות בינלאומיות מחמירות ביותר המקנות להן את האיכות הטובה בעולם

פורסם בתאריך: 22.4.21 13:21

שלל ההחלטות שאנו מקבלים בעת בניית בית חדש או שיפוצים עלול לגרום לנו לכאב ראש לא קטן. בכל הנוגע לבחירת דלתות פנים וחוץ, הדילמה אינה הכרחית. כל מה שצריך הוא רק לקפוץ לסיור התרשמות בחנות המפעל THE DOORS (דלתות מחסן היבואן) שבמפרץ חיפה, להביט במבחר העשיר של הדלתות, לשבת עם בעל מקצוע שמבין עניין, לקבל הסברים על הדלתות השונות ולמצוא פתרונות יצירתיים לכל צורך ולכל מטרה.

THE DOORS הוקמה לפני כ-15 שנה במטרה לתת מענה מהיר יעיל ותחרותי לשוק הקבלני והפרטי בישראל. החברה מציגה את המבחר הגדול ביותר בישראל של דלתות פנים וחוץ ובמגוון סגנונות עצום – החל מסגנון מודרני וקו נקי ועד לדלתות בסגנון רנסנס, פריזאי או טוסקנה הכפרי. על אלה אפשר גם, כמובן, להזמין דלתות בעיצוב ובהתאמה אישיים, ואף דלתות ענק שנישאות עד לגובה של 2.90 מטרים.

(צילום: באדיבות The Doors)

(צילום: באדיבות The Doors)

דלתות פרימיום במחיר מינימום – זהו המוטו שחרטה החברה על דגלה מיום היווסדה. זה אפשרי כשאתה גם המפעל, גם היבואן וגם החנות. "מדי חודש בחודשו אנו מייבאים למחסני החברה אלפי דלתות מכל סוג. אנו עובדים באופן שוטף עם קבלנים, אדריכלים, משפצים, בוני וילות ועוד, וכמובן גם עם לקוחות פרטיים", אומר קובי זילברמן, מנהל THE DOORS. "קו הייצור שלנו מתאפיין בדיוק רב ומיושם על ידי בעלי מקצוע מיומנים מאוד, דור שני ושלישי לנגרים מקצוענים. הסטנדרט שלנו בלתי מתפשר".

כל דלתות THE DOORS מיוצרות תחת בקרות איכות בינלאומית מהמחמירות ביותר (איזו 9001-2018, איזו 14,000) – מתקדמות בהרבה מן התקן הישראלי.

לצד המגוון העצום בסגנונות, ב-THE DOORS מתגאים במיוחד גם בשיטת צביעת הדלתות הייחודית, שאינה מוכרת בארץ. "הדלתות מגיעות צבועות בצבע אפוקסי בתנור, כמו צביעת מכונית. זה עמיד לשנים רבות. זו שיטה המייצרת עמידות לשנים ואינה מוכרת בישראל", מסביר קובי.

(צילום: באדיבות The Doors)

(צילום: באדיבות The Doors)

שתי התכונות החשובות ביותר לדלת פנים, הוא אומר, הן בידוד מפני רעשים ואטימות מפני מים. "בתוך רוב הדלתות יש בדרך כלל קרטון או קלקר או פוליאוריטן מוקצף. זו דלת קלה, כ-15-16 ק"ג משקלה, והן סובלות רבות מהתכווצות והתפשטות בעת שינויי טמפרטורה, מה שמייצר כיפוף קל בדלת. הבידוד חלש מאוד והן גם לא אטומות לרעשים. הדלתות שלנו שוקלות כפול ויותר. הן מתאפיינות בבידוד תרמי ואקוסטי ברמה הגבוהה ביותר הקיימת, שבארץ אינה מוכרת. לסדרת דלתות הפולימר שלנו קראנו The Magic Doors. אלו באמת הדלתות הטובות ביותר שיצרנו. הלקוחות ומעצבי הפנים מהללים סדרה זו וכיום אנו בטוחים לדעת שאלו הדלתות המתקדמות ביותר בעולם, ולבטח בישראל", מסכם קובי.

THE DOORS, מרדכי מקלף 2, פינת ההסתדרות, צ'ק פוסט

טל': 04-6969868 | 6017*

מרכז לוגיסטי: מושב מגדים, רח' הגליל 57, טל': 04-8449969

למעבר לאתר החברה >>>

דוא"ל >>> [email protected]


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר