Road2impact: תוכנית הכשרה ליזמות לגילאי 50 פלוס

בשורה לבני 50 ומעלה המומחים בתחומם: Road2impact מציעה לכם תוכנית הכשרה ליזמות מקצועית מאתגרת ובעלת ערך מוסף

פורסם בתאריך: 22.4.21 14:23

השנה החולפת שבה והוכיחה לכולנו עד כמה שברירי יכול להיות עולם התעסוקה. מיליוני ישראלים איבדו את מקום עבודתם או הוצאו לחל"ת בשל הקורונה. את עיקר הנזק הכלכלי ספגו שני מגזרים – העצמאים והעובדים המבוגרים.

אם אתם בני 50 ומעלה ומחפשים אפיקי יזמות מקוריים שבהם תוכלו ליישם את המומחיות והידע המקצועי שצברתם בשנות עבודתכם הרבות – כדאי לכם להכיר את המיזם החברתי החיפאי החדש Road2Impact.

Road2Impact היא תוכנית הכשרה מקצועית לאנשי מקצוע מומחים בתחומם המבקשים להמשיך בפעילות יזמית ולאו דוקא נמצאים במסגרת תעסוקתית מחייבת. התוכנית מסייעת בגיבוש רעיונות מקוריים לפעילות יזמית וליישומן באמצעות קבוצות עבודה. קרן ההשקעות החיפאית Road2 מעניקה לה תמיכה כספית ורוח גבית ומבטיחה גם לסייע ככל האפשר בהוצאתן לפועל של היוזמות שיגבשו הקבוצות.

Road2Impact היא מיזם המבקש לסייע לאנשים עתירי ידע וניסיון מקצועי להכיר ולהתנסות ביזמות, להתחבר ליזמים נוספים וליישם את יכולותיהם ונסיונם העשיר כדי לצאת לדרך חדשה בעולם היזמות", מסבירה מירי אדלר, מנהלת התכנית. "הקמה וקידום של סטארט אפ מציבים אתגרים רבים ודורשים עבודה רבה ומיומנויות מגוונות. יזם יחיד לא יכול לעמוד בכל אלה לבדו. להקמת מיזם נדרש צוות. אנחנו מציעים תוכנית המשלבת חיבור של אנשים מתחומי ידע מגוונים לעבודה בצוות יזמי, הכשרה מקצועית בתחום היזמות, עבודה מעשית לקידום המיזם, ליווי של מנטורים מנוסים והכנת המיזם המתגבש להצגה בפני מאיץ או משקיעים".

ייחודה של התוכנית הוא בכך שהיא פונה מראש לאנשים בעלי מומחיות מקצועית וניסיון, ובכך שהיא מעודדת עבודה בקבוצות כבר משלב החשיבה על רעיון ועד לגיבוש הפתרון, וגורמת למעשה למשתתפים לשלב ידיים ולעבוד יחדיו למען המיזם המשותף.

את הפיילוט הראשון והמוצלח שלה עברה התוכנית אשתקד, בשנת הקורונה הקשה. 15 המשתתפים קיימו 15 מפגשים שבועיים, בני ארבע שעות כל אחד, שהתקיימו בשל הנסיבות באמצעות הישומון זום. הם התגבשו לקבוצות עבודה והונבטו שלושה רעיונות מקוריים למיזמים טכנולוגים חברתים, שכעת נמצאים בשלב בדיקת ההיתכנות ומציאת המאיץ העסקי שיקדם אותם למימוש.

ב-23 במאי ייפתח המחזור השני של Road2Impact. הפעם, ללא הגבלות ההתקהלות, תהיה התוכנית היברידית. חלק מהמפגשים יתקיימו במשרדי Road2 שבעיר התחתית, סמוך לתחנת הרכבת מרכז השמונה, וחלקם יתקיימו בזום.

"אנחנו פונים לאנשי הייטק אך גם לאנשים בעלי רקע ניהולי, הנדסי, טכנולוגי או כל מקצוע חופשי אחר. כל אחד יכול להירשם ויש ראיון קבלה אישי. התוכנית מסובסדת כך שדמי ההשתתפות הם נמוכים", אומרת אדלר.

השנה מתגאה התוכנית בשיתוף הפעולה עם עמותת חיל האוויר ומאפשרת לחברי העמותה להשתתף בתכנית.

התוכנית פתוחה להרשמה, בדף הפייסבוק >>>

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם שאול פלוריאן בטל': 054-7400402

או בדוא"ל >>> [email protected]

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר