טקס חגיגי לציון צירופו של בית הספר לסיעוד לאוניברסיטת חיפה צילום: מיכה בריקמן
טקס חגיגי לציון צירופו של בית הספר לסיעוד לאוניברסיטת חיפה צילום: מיכה בריקמן

בית הספר לסיעוד ע"ש י. זיידה הופך לאקדמי

ד"ר אוהד הוכמן בטקס חגיגי לציון צירופו של בית הספר לסיעוד לפקולטה לסיעוד באוניברסיטת חיפה: "תקופת הקורונה הוכיחה את החשיבות שיש לסיעוד במערכת הבריאות. עם הכניסה לאקדמיה, אני משוכנע ששיעור האחים והאחיות יהיה גבוה יותר ואיכותי יותר"

פורסם בתאריך: 3.6.21 21:12

בטקס החגיגי, שהתקיים השבוע לציון צירופו של בית הספר לסיעוד במרכז הרפואי בני ציון לפקולטה לסיעוד באוניברסיטת חיפה, השתתפו: מנכ"ל וסגן נשיא האוניברסיטה ברוך מרזן, ראש החוג לסיעוד באוניברסיטת חיפה, פרופ' תמר שוחט, דיקן הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, פרופ' פייסל עזאיזה, מנהלת מערך הסיעוד בחטיבה למרכזים רפואיים במשרד הבריאות, ענבל ירקוני ומנהלת בית הספר לסיעוד ע"ש י. זיידה, ד"ר חוה ויינר.

נשיא אוניברסיטת חיפה, פרופ' רון רובין, אמר כי הוא משוכנע ששיתוף הפעולה בין האוניברסיטה לבין המרכז הרפואי יהיה מוצלח ויוביל לשיתופי פעולה נוספים גם בתחום המחקר.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן: "אנחנו שמחים על ההצטרפות – סינוף של בית הספר לסיעוד לאוניברסיטת חיפה – מוסד אקדמי מכובד שמוביל להישגים גדולים ומהווה גאווה גדולה. זה כבוד גדול עבורנו ותחילת שיתופי פעולה בינינו לבין אוניברסיטת חיפה. אני בטוח שנגיע להישגים גבוהים יותר אפילו ממגדל האוניברסיטה".

דיקן הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות באוניברסיטת חיפה, פרופ' פייסל עזאיזה, הדגיש את החשיבות הרבה בשיתוף הפעולה בין שני המוסדות וההכרה האקדמית במקצוע אחיות ואחים בתחום הסיעוד.

מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי בני ציון, אילנה פטרפרוינד: "אנו עומדים בפני שינוי מהותי בזכות הפיכתנו באופן רשמי לבית ספר אקדמאי. אני מאחלת לכולנו הצלחה במהלך החשוב וההיסטורי הזה".

ראש הפקולטה לסיעוד באוניברסיטת חיפה פרופ' תמר שוחט: "זו תוכנית שתחזיק שנים רבות ואני מאחלת לכולנו בהצלחה".

עוד בירכו ונשאו דברים: מנהלת בית הספר לסיעוד ע"ש  י.זיידה, ד"ר חוה ויינר ועדי נציגת הסטודנטים, שאמרה: "זה שילוב ממש מנצח. המסלול של בני ציון מקנה יחס אישי ומאוד תומך".

בית הספר לסיעוד ע"ש י.זיידה של המרכז הרפואי בני ציון הוא מהוותיקים בארץ, שנוסד בשנת 1946 ועם בוגריו נמנות אחיות הנושאות בתפקידים בכירים ומגוונים במערכת הבריאות בישראל.

בית הספר מכשיר אחיות ואחים למתן טיפול סיעודי איכותי, בדגש על אנושיות, ומצוינות במגוון תוכניות לימוד. צוות בית הספר מורכב מאנשי מקצוע המומחים כל אחד בתחום הקליני שעל הוראתו הוא מופקד. מרבית חברי הצוות משלבים בין עבודה בשדה הקליני לבין הוראה והדרכה של סטודנטים ובכך מעודכנים ומעדכנים את הלומדים בחידושים המתקדמים ביותר בתחום הרפואה והסיעוד.

בשנים האחרונות עומדים בוגרי בית הספר בהצלחה יתרה במבחני ההסמכה הממשלתיים ובממוצע ציונים גבוה. ההערכה לה זוכה בית הספר בהיבט המקצועי באה לידי ביטוי גם בפרסי הצטיינות בהם זכה בשנים האחרונות.

השנה כאמור הפך בית הספר לאקדמי, עם סינופו לאוניברסיטת חיפה וכל מי שמעוניין במסלול אקדמי בשילוב עם יתרונות רכישת מקצוע הסיעוד, מוזמן להצטרף.

לפרטים: http://www.nurses.co.il


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר