כיף לשבת מול הנוף באבו שקארה | צילומים: אליאס אבו שקארה
כיף לשבת מול הנוף באבו שקארה | צילומים: אליאס אבו שקארה

הכי כיף לשבת והטעמים מדברים בעד עצמם

מסעדת אבו שקארה במרכז הספורט דניה מציעה לכם ליהנות ממקום באווירה פסטורלית, המשקיף לנוף הירוק ומטעמים ייחודיים של המטבח הערבי האותנטי, המשלב נגיעות מערביות קלות. על השירות האדיב אין מה לומר. מומלץ בחום לכל אירוע

פורסם בתאריך: 16.6.21 12:22

אין יותר כיף מלשבת במסעדה טובה, להשקיף אל נוף קסום וליהנות מארוחה טובה. הילדים יכולים להשתולל בבריכה ואתם נהנים מדקות ארוכות של שלווה. את המסעדה הזאת בדיוק תפגשו במרכז הספורט דניה, חיפה

מסעדת "אבו שקארה" יושבת בליבו של מרכז הספורט דניה מזה שש שנים, ומציעה את מיטב מאכלי המטבח הערבי בשילוב נגיעות מערביות. אפשר לשבת במקום, לקחת אוכל מוכן הביתה וגם לערוך אירועים.

את השם אבו שקארה כולם מכירים בחיפה. משפחה ותיקה בעיר, בעלת מעדנייה לאוכל ביתי מזה 60 שנה בעיר התחתית, שמשלבת בין טעמים אותנטיים ומסורתיים מהמטבח הערבי ומגישה מנות של חומוס, לבנה, ממולאים, לצד דגים ובשרים מתובלים היטב, ותוספות לבחירה במחירים עממיים.

מדובר בעסק משפחתי בו עובדים יחד כל בני המשפחה, עם תודעת שירות גבוהה ורצון להנגיש את המטבח המזרחי לכולם.

אליאס אבו שקארה, הבעלים, מספר: "אנחנו עסק משפחתי. אין עובדים אחרים לבד מבני המשפחה. אמא, אחים, אחיות, דודים, כולנו עובדים פה יחד וכל אחד תורם את חלקו להצלחת המקום. כולנו גדלנו על הטעמים של אמא ואת זה אנחנו מביאים למקום שלנו פה. אוכל ערבי אותנטי עם טעמים של בית, שכולם אוהבים. אז נראה פה משפחות שבאות לבלות במרכז הספורט, זוגות או בודדים שמסיימים אימון בחדר הכושר או בבריכה ומתיישבים לאכול ולקוחות רבים שמבקרים באופן קבוע וגם לוקחים את האוכל המוכן שלנו הביתה כל שבוע".

מנות מסורתיות באבו שקארה צילום:

מנות מסורתיות באבו שקארה

מה בתפריט?

למנת פתיחה יגישו לכם שלל סלטים מפנקים מחומוס, טחינה, חצילים וסלט פאטוש ועד עלי כרוב וגפן ממולאים, טבולה, סמבוסק, מיני מאפים ועוד הפתעות.

בין מנות הביניים תפגשו חומוס עם בשר, סינייה קובה בתנור, כרובית שלמה בטאבון וגם מיני פשטידות.

המנה העיקרית כוללת שלל בשרים משובחים על האש במידת צלייה לבחירתכם וכמובן מנות בשר בבישול איטי, מסחן, מנסף, פרגית ממולאת לצד תוספות משתנות לבחירה ויש גם תפריט טבעוני בו יציעו לכם ממולאים, כדורי עדשים, מוסקה טבעונית, ארטישוק ממולא על מצע פריקי, מג'דרה, שולבטו, מקלובה, אורז אורגני, מלוחייה, עולש והרשימה עוד ארוכה.

בנוסף, מציע המקום ארוחת בוקר מפנקת במסגרתה תוכלו להזמין משאושה, חומוס עם גרגרים, מנקיש, טוסט הבית, פלאפל או כמובן, ארוחה מלאה שכוללת מטבלים מסורתיים מיוחדים.

כל המנות של אבו שקארה עשויות היטב, מחומרי הגלם הטובים ביותר, האוכל מבושל טרי יום יום ולקינוח גם קפה ועוגות הבית.

אליאס: "חשוב לי להדגיש שאנחנו נותנים תשומת לב גם לבריאות ולכן, כל אחד ימצא אצלנו את המנה שמתאימה לו מבחינת הרכיבים".

אילו אירועים עורכים במקום?

אליאס: "כאשר יש אירוע אנחנו סוגרים את המקום לבעל האירוע. ניתן לערוך אירועי בר/בת מצווה, אירועים לחברות ועסקים פרטיים, מסיבות חינה וימי הולדת. המקום שלנו ערוך לעד 50 איש בפנים ועד 100 אם משתמשים גם בחצר של מרכז הספורט. האירועים סולידיים, נעימים, יש לנו מקרן ומסך, מערכת הגברה איכותית, כך שניתן להתאים את אופי האירוע לכל בקשה. הלקוחות בוחרים יחד איתנו את התפריט והאוכל זורם בשפע. המחירים שלנו נעם בין 90 עד 140 שקלים למנה – תלוי בתפריט ורק השבוע ערכנו פה בת מצווה מושקעת כאשר הילדה נכנסה עם קליפ מושקע לאירוע".

מה שמייחד את המקום של אבו שקארה הוא הנוף הקסום והאווירה הפסטורלית. המסעדה יושבת על צלע הר שמשקיף אל מורדות ואדי יפהפה, טובלת בירוק וכל מי שמגיע נהנה פשוט לשבת ולהביט על הנוף ולהיכנס לאווירה הנעימה שהמקום מייצר.

צלחות של מנה ערבה לחך | צילום:

צלחות של מנה ערבה לחך

את שולחנו של אליאס מעטרים מכתבי תודה מעשרות לקוחות מרוצים שערכו אירועים ונהנו מכל רגע ואת משרדו מקשטות תמונות עם דמויות מפתח שפקדו את המקום לאורך השנים.

"אני מזמין את כולם ליהנות פה מהאווירה הנפלאה, מהשירות ומהקולינריה האיכותית שלנו. לבוא ולהתרשם מהאירועים שלנו ולהתחיל לחזור לשגרה שקצת שכחנו בעקבות נגיף הקורונה. מחכים לכם, הקפה עלינו!".

אבו שקארה, מועדון הספורט דניה, גרינבוים 18, דניה

להזמנות: 052-6507793, 052-6798877


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר