ניחוחות משכרים במאפיית הכרמל | צילום: מייק מטר

המאפייה הכי שווה בעיר

מאפיית הכרמל הפכה מותג חיפאי לטעמים מיוחדים וניחוחות נהדרים של מאפים במילויים מפתיעים, עוגות ולחמים בעבודת יד, תוך שילוב מתכונים מסורתיים מבית סבתא

פורסם בתאריך: 16.6.21 11:04

כמה אנחנו נהנים להגיע למאפייה, להריח את ריח המאפים הטריים שרק יצאו מהתנור וליהנות מהמגוון העצום של הלחמים, העוגות והמאפים הטעימים, שמסודרים להפליא בוויטרינה מושקעת ועושים לנו חשק לטעום את כולם. מאפיית הכרמל (על שני סניפיה: ברחוב טשרניחובסקי 27, בכרמל צרפתי ובשד' המגינים 81 בעיר התחתית) היא בדיוק אחת מאותן מאפיות.

מאפיית הכרמל, דור שלישי למשפחת מטר, היא מקום שיש בו הכל וטרי יום יום, ממאפים ממולאים בדברים טובים, עוגות, עוגיות, לחמים מכל הסוגים וערב רב של טעמים, שמיוצרים לפי מתכונים מסורתיים מעל 20 שנה.

ברבות השנים, הפכו סניפי המאפיה לחלק בלתי נפרד מהמרקם השכונתי והיום השם "מאפיית הכרמל" הוא שם נרדף לאיכות חומרי הגלם, שירות אדיב מאין כמוהו ומקצועיות חסרת פשרות בכל הקשור לאפייה וקונדיטאות בעיר חיפה, במחירים עממיים.

מטר נסרי, הבעלים, נזכר בנוסטלגיה המשפחתית ואיך כבר מגיל קטן היה לו ברור שזה הייעוד שלו. אביו החל במסורת האפייה, מטר המשיך את דרכו ושני ילדיו עובדים יחד איתו בניהול האימפריה הקטנה.

ולא סתם אמרנו שמדובר במקום שיש בו הכל, כי באמת כל מה שידגדג לכם לטעום על קצה הלשון תמצאו אצל מטר, החל מפיתות עם זעתר שנאפות בטאבון, לחמניות במבחר סוגים, פיצות, בורקס ומאפים במילויים שונים מתוקים ומלוחים, סמבוסק במילויים משתנים, מחלקת הלחמים, שהפכה שם דבר, מציעה מגוון לחמי מחמצת, כוסמין, קמח מלא, לחם בסגנון מרוקאי והכל בעבודת יד במקום.

לחמים ומאפים מיוחדים במאפיית הכרמל | צילום: מייק מטר

לחמים ומאפים מיוחדים במאפיית הכרמל | צילום: מייק מטר

במחלקת העוגות והקינוחים תמצאו את כל אשר חשקה בו נפשכם, עוגות טארט, רולדות, שמרים, אישיים או משפחתיים, גם מוצרים ללא גלוטן וללא סוכר.

מטר: "את העוגות והטעמים שלנו אין במקומות אחרים בעיר, עוגות הגבינה שלנו עשירות בגבינה שמתמוססת בפה, עוגות הפרג דחוסות במילוי עם טעם גן עדן, הסמבוסק שלנו מגיע במילוי תרד ייחודי כמו שהסבתות היו עושות, המעמולים תוצרת בית ויש לנו מטבח מוקפד, נקי ואסתטי, עם אנשי מקצוע שיודעים לכוון לטעמים שהלקוחות אוהבים. הרבה מהלקוחות שלנו קבועים, רוכשים אצלנו לפחות פעמיים עד שלוש בשבוע ומרגישים אצלנו כמו משפחה, בנוסף, אפשר להזמין עוגות ומאפים לאירועים ואנו עושים גם משלוחים".

אז אם אתם חובבי הבצקים וחשקה נפשכם למלא את הבטן במאפים עם מילויים בטעמים לא שגרתיים, המיוצרים במקום, באפייה מסורתית ומחומרי גלם טבעיים, היכנסו לאחד הסניפים של "מאפיית הכרמל". ההנאה מובטחת!

מאפיית הכרמל, רחוב טשרניחובסקי 69, כרמל צרפתי, 0775433577


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר