להתעמל בסטודיו נעים ומזמין צילום: עוז גרטנר
להתעמל בסטודיו נעים ומזמין צילום: עוז גרטנר

שומרים על הגזרה, גם בהיריון

נשים בכל שלב בחיים ובמיוחד בהיריון ואחרי לידה מוזמנות להתנסות בשיטת האימונים הייחודית, שפיתחה אורית גרטנר בסטודיו "Heartcore"

פורסם בתאריך: 23.6.21 18:11

כולם רוצים להתעמל, לשמור על גזרה חטובה וגוף מוצק לאורך שנים. במיוחד בימים אלה גובר הצורך לחזור לפעילות ספורטיבית אחרי שבימי הסגרים אותם כפה עלינו נגיף הקורונה, העלינו במשקל, ומי שלא אימץ פעילות באוויר הפתוח מצא את עצמו מתקשה לעלות על המסלול מחדש. בייחוד הנשים שביננו, שהזמן לעצמן נמצא אי שם בתחתית סולם העדיפויות.

בסטודיו "Heartcore" ברחוב שער הגיא בחיפה, יסייעו בידכן לצלוח כל תהליך, לשמר גוף בריא ומחוטב לאורך שנים ובאופן מיוחד לאורך תקופת ההיריון ואחריה, בה אנו מתאמצות להשיל את הקילוגרמים שהעלינו במשך 9 חודשים.

אורית גרטנר, הבעלים, בת 35, היא אישה אנרגטית ומלאת חן, שבאה מתחום האימונים והסטודיו שלה הוא המקום היחיד בחיפה שנותן מענה לאישה בכל גיל ושמתמחה באימונים לנשים בהיריון ואחרי לידה.

אורית: "כל אישה שמתחילה להתעמל אצלי יודעת שמצאה בית מזמין, שבו אני מלווה אותה בנקודות הדרך החשובות בחיים. יש לי מסלול ייחודי שפיתחתי לנשים בהיריון שיכולות להתעמל באופן שמותאם להן לאורך חודשי ההיריון. ששה שבועות אחרי הלידה הן כבר חוזרות אליי, גם עם העוללים שזה עתה נולדו, ונכנסות למסגרת מותאמת של שיקום הגוף וחיזוק השרירים ואז ממשיכות בשגרת אימונים רגילה. הסטודיו, בעצם, נותן מענה מיטבי, בקבוצות קטנות של עד עשר נשים, לכל אישה שרוצה מסגרת ובכל גיל, במקום נעים, כולל ליווי אישי ובאווירה משפחתית".

מצאה את ייעודה, אורית גרטנר | צילום: עוז גרטנר

מצאה את ייעודה, אורית גרטנר | צילום: עוז גרטנר

בסטודיו "Heartcore" מתעמלות מעל 150 נשים, בשעות הבוקר ובערב, כולל ימי שישי ומערכת השיעורים מגוונת וכוללת שיעורי פילאטיס מזרן, core – שיעורי חיזוק עם אלמנטים מעולם היוגה, לצד אימונים פונקציונליים שמשלבים כוח וסיבולת.

הסטודיו של אורית מואר, נעים ומזמין ובזכות היחס האישי נוצרה בו קהילת נשים שחוזרות גם אחרי לידה שנייה ושלישית. "אני כבר מכירה את כל הילדים", מוסיפה אורית בחיוך.

לאורית תואר בתקשורת ומשפטים, אך רגע לפני מבחני ההסמכה החליטה לנסות משהו אחר והבינה שזה ייעודה. יש לה הכשרה כמדריכת פילאטיס מזרן מטעם וינגייט ומכשירים, אימונים פונקציונאליים מגוונים והתמחות באימון נשים בהיריון ואחרי לידה.

"הקורונה שינתה בנו דפוסים רבים ואני רואה נשים שזנחו את גופן כל התקופה וכעת מתחילות לחזור באופן מסודר. אצלי, כל אישה יכולה למצוא את מסלול האימונים שמתאים לה, אני מייעצת מה נכון בהתאם לגוף ולגיל וזמינה לנשים שלי בכל שלב".

אימונים לאישה בכל שלב בחיים | צילום: עוז גרטנר

אימונים לאישה בכל שלב בחיים | צילום: עוז גרטנר

אז נשים יקרות, הגיעה העת לחזור ולשלב פעילות ספורטיבית בשגרת יומכן ומוזמנות לעשות זאת בסטודיו מקצועי, המציע שפע של מסלולים בהתאמה אישית. מומלץ בחום.

Heartcore, רחוב שער הגיא חיפה, 052-6228634


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר