ראש מחוז הצפון במכבי, ד"ר גלית קאופמן צילום: מכבי
ראש מחוז הצפון במכבי, ד"ר גלית קאופמן צילום: מכבי

עלייה משמעותית בחיסוני בני נוער

על פי נתוני משרד הבריאות, מכבי מובילה בשיעור המתחסנים בקרב בני הנוער מבין כל קופות החולים. מעל אלף תורים של נערים ונערות בני 12-15 בחיפה והקריות נקבעו עד לסוף השבוע

פורסם בתאריך: 8.7.21 18:38

מבצע חיסוני הקורונה נמשך ובמכבי שירותי בריאות מדווחים כי בשבוע האחרון חלה עלייה משמעותית בביקוש לחיסונים בגילאי 12-15 וכי עד לסוף השבוע נקבעו למעלה מ-1000 תורים לקבלת החיסון במרכזיים הרפואיים בחיפה והקריות.

החיסונים ניתנים במרכזים הרפואיים של מכבי בכרמל-חורב, הדר, קרית אתא וקרית מוצקין.

על פי נתוני משרד הבריאות, מכבי מובילה בשיעור המתחסנים בקרב בני הנוער מבין כל קופות החולים. בדו"ח שפורסם רשמה מכבי 35 אחוזי התחסנות בקרב בני 12-15, כאשר בכללית ובמאוחדת נרשמו 19 אחוזים ובלאומית 12 אחוזי התחסנות.

החיסונים מתבצעים בתיאום תור מראש בלבד באתר מכבי אונליין, באפליקציה ובמוקד הטלפוני 3555*. למטופלים ייקבעו מראש שני תורים לקבלת שתי מנות החיסון, בהפרש של 21 יום.

מידע מלא על מתחמי החיסונים, תהליך החיסון והאישורים הנדרשים מהורי המטופלים, מפורסמים באתר מכבי בהתאם להנחיות משרד הבריאות. יש להגיע לקבלת החיסון הראשון עד לתאריך 10.7.2021.

ד"ר גלית קאופמן, ראש מחוז הצפון של מכבי: "הביקוש לחיסונים בקרב בני הנוער נמשך ואנחנו ממשיכים לקבל את המתחסנים במרכזים הרפואיים בתיאום תור מראש. בני הנוער והוריהם מגלים אחריות אישית ואנחנו כאן עבורם על מנת לשמור על בריאותם".

לפרטים: מכבי שירותי בריאות


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר