מסעדת אקלאתי | צילום: מארייא
מסעדת אקלאתי | צילום: מארייא

על טהרת המטבח הערבי האותנטי

מסעדת "אקלאתי" מציעה לכם מגוון תבשילים עם ניחוחות של בית, תפריט משתנה יום יום, משלוחים, אירועים ושף אחד שיכין לכם את כל מה שאתם אוהבים

פורסם בתאריך: 12.7.21 23:07

המטבח הערבי ידוע בטעמיו החזקים, בתיבול הייחודי, בטריות ובמגוון המנות שהפכו חלק בלתי נפרד מכל אירוע וחג. זה מטבח שחוצה עמים ותרבויות וכל אחד מאיתנו ימצא בו את המנה שערבה לחכו.

לאחרונה, פתח השף חוסאם עביד במרכז הכרמל את מסעדת "אקלאתי" על טהרת המטבח הערבי האותנטי. מקום בו תפגשו תבשילים ביתיים, בריאים, טריים יום יום, בהם משלב עביד את הטעמים עליהם גדל בבית אמא.

"הקורונה לימדה אותנו שהאוכל מחבר. למדנו לאכול ביחד עם המשפחה, לאכול אוכל של בית, נזכרנו איך זה לבלות זמן איכות וזה הקו אותו אני רוצה לשמר במסעדה שלי. אני מכוון למקום שבו משפחות יישבו לאכול יחד, שילדים יבואו לקחת אוכל הביתה אחרי בית הספר, שאמא שלא הספיקה לבשל תעבור לקחת תבשילים של בית לארוחת שישי מפנקת. כל זאת לבד מהגלריה בקומה השנייה בה ניתן לקיים אירועים קטנים, עד 40 איש, פגישות עסקים ואירועי גיבוש מפנקים לארגונים וחברות".

מטעמים באקלאתי | צילום: מארייא

מטעמים באקלאתי | צילום: מארייא

במטבח של חוסאם יש מספר מנות קבועות ביניהן, עלי גפן, קישואים ממולאים עם בשר, מסחן, סיניה, מנסף כבש, שוק כבש אפוי, מקלובה עוף וספיחה עם בשר מטוגן לצד כל סלטי המטבח המזרחי כמו חומוס, פתוש, טבולה, ומאפים מיוחדים כמו סמבוסק במילוי גבינה וזעתר או ירקות ומנות מבושלות משתנות נוספות מדי יום.

"אני רוצה שהלקוחות ירגישו אצלי כמו בבית. שירגישו בנוח. אצלי יקבלו שירות מצוין והכי חשוב קולינריה במיטבה. עבדתי הרבה שנים במטבחים ערביים, זה מה שאני אוהב לעשות ואת זה אני מביא איתי למקום החדש שלי.

לפתוח מקום משלי הוא סוג של חלום מבחינתי, שהתאפשר לי ביום שאחרי הקורונה, אני נהנה לראות את המשק מתחיל לחזור לעצמו ומאמין שאקלאתי היא אחד הפתרונות למצב החדש שנוצר: אוכל טעים, שמתאים לכולם, במיקום מצוין ונגיש ובמחירים עממיים".

אז למה אתם מחכים? היכנסו עוד היום והזמינו ארוחה מפנקת ומחברת לכם וליקירכם.

"אקלאתי" פתוחים כל יום בשעות 11:00 ועד 21:00, יש משלוחים והזמנות לטייק אוויי בטלפון 04-8182182


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר