ניצן בר לב | צילום: ניצן אנרג'י
ניצן בר לב | צילום: ניצן אנרג'י

מתקנים את נזקי הקורונה עם Nitzan Energy

הגיעה העת לשנס מותניים ולתקן את נזקי השנה האחרונה בסטודיו שמציע ליווי צמוד, מעקב תזונתי, אימונים משולבים ואולי גם חברה חדשה

פורסם בתאריך: 15.7.21 14:29

עברה עלינו שנת קורונה קשוחה: בידוד, סגר, ריחוק חברתי, חוסר תעסוקה, שינוי בהרגלים וצורת החיים שלנו בן יום, אליהם היה עלינו להתרגל במהרה.

לנוכח המציאות, נאלצנו להישאר יותר בבית כדי לשמור על הבריאות שלנו – מצחיק קצת לא?

מצד אחד זה מה ששמר ומנע הדבקה, מצד שני זה גרם לרובנו לחוסר תזוזה, עלייה במשקל ואף דכדוך ומצב רוח ירוד. שמרנו על הבריאות? לא יודעת עד כמה…

בהיבט הפיזי – היינו פעילים פחות, אכלנו יותר וצברנו כאבי גוף, כמו: כאבי גב, ברכיים וכדומה, הזנחנו את עניין התזונה או שימרנו והעצמנו הרגלי תזונה לקויים.

חלקנו דווקא החליט לקחת את התקופה לשינוי אורח החיים ויצאנו לדרך, לבד או עם בני המשפחה, לפעילות גופנית סדירה, ארוחות מסודרות ופינינו זמן מדי יום לגוף.

כך או כך, מומלץ בימים אלה לחפש מסגרת אימונים מותאמת לזמן ולשגרה, שמחד תשמר או תאפשר לצאת לדרך חדשה ומאידך והכי חשוב, תייצר מסגרת שניתן להתמיד בה לאורך זמן על מנת להשיג ולשמור על תוצאות ולפני הכל על בריאות פיזית.

חשוב שהמקום שתבחרו בו יהווה מסגרת בה יראו אתכם, יבוצע מעקב על הנוכחות שלכם וסוג האימונים שאתם עושים, שתוכלו לקבל ליווי תזונתי וכן, מקום המשלב בין אימונים שונים. תבדקו כי במקום אחד יש את כל אלה וכך תוכלו להתמיד ולחסוך זמן מיותר.

בהיבט המנטלי, נאלצנו לשמור על בידוד חברתי, לכן, זה הזמן ל"תקן" ולהרוג שתי ציפורים במכה אחת – אימון קבוצתי בו תפגשו אנשים חדשים ותוכלו ליצור קשרים חדשים – אחלה רעיון ויתרון מעולה לרווקים שביננו.

גם בהיבט המנטלי חשוב לחפש את "המפלט". לאחר תקופת קורונה ארוכה נוצר ריחוק חברתי, ניתוק וחוסר שגרה, שיצרו משקעים ומעמסה ולחלקנו דווקא היוו פרק זמן משמעותי לחשוב ולתכנן תוכניות קדימה. ניתן להתייעץ עם איש מקצוע כמו פסיכולוג להתמודדות עם השינויים שחוויתם, כמובן אפשר גם עם קבוצת חברים לביצוע ספורט משותף המשחרר אתכם ומאפשר לדבר ולהעלות חששות, חוויות וכדומה, וכן, לחזור לפעילות החברתית אליה הייתם רגילים או שמצאתם לכם אחת חדשה.

אל תפחדו ליזום וליצור קשר. הרבה אנשים "שכחו" ומאוד ישמחו שתרימו טלפון ותזמו מפגש.

רובנו עבר שינוי בתקופה ממושכת זאת והחזרה לשגרה לעיתים מלווה בחרדות וחששות.

זה בדיוק הזמן לצאת לדרך חדשה ולעשות שינוי של ממש בדרך למטרה שלכם.

שיהיה בהצלחה, ניצן

ניצן אנרג'י, דרך פיק״א 69, היכל הספורט רוממה, חיפה 052-660-6457

למעבר לדף הפייסבוק של ניצ'ן אנרג'י >>>

למעבר לעמוד האינסטגרם של ניצן אנרג'י >>>


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר