דוג מרקט (צילום: דוג מרקט)
דוג מרקט (צילום: דוג מרקט)

החנות לחיות שלא תפסיקו ליהנות בה

אלעד ואסף, הבעלים של רשת "דוג מרקט", משתפים בחידושים האחרונים בסניף החיפאי, באווירה הנפלאה וגם תקבלו מתנה בכל קנייה

פורסם בתאריך: 20.7.21 13:45

אלעד ואסף משתפים אתכם בחידושים האחרונים בחנות החיות החיפאית "דוג מרקט":

"קצת עלינו מאז הפעם האחרונה, למי שהספיק לשכוח: "דוג מרקט" היא רשת של חנויות חיות. אלעד ואסף, הם שני אחים שעזבו הכל והחליטו לפתוח חנות לחיות.

אנחנו שמחים לבשר כי התרחבנו וגדלנו והיום יש לנו כבר ארבעה סניפים ברחבי הארץ (מי היה מאמין), עם צוות עובדים מדהים שלא מפסיק לרגע להיות הכי מקצועי ולגרום לכולם להרגיש בבית.

אנחנו נדהמים לגלות כמה הלקוחות נאמנים וממליצים עלינו וזו הזדמנות טובה להגיד תודה על האמון והפירגון, בלעדיכם זה לא היה קורה!

כמה מילים על התקופה המטורפת שעברנו. אם בעבר עזבנו הכל (להזכירכם היינו עורכי דין – אבוי) כדי לעשות משהו אחר, אז עכשיו הבנו עד כמה עולם החיות הוא מיוחד. ועוד יותר כמה הלקוחות שלנו מיוחדים. חווינו תקופת אימוצים ולב רחב של אנשים, שפתחו את הדלת לחיות נטושות. ליווינו את הקשיים ואת החוויות גם הטובות וגם הרעות. חווינו חרדה של בעלים שהזמין 10 שקי מזון כי פחד שלא יהיה אוכל בזמן הקורונה לכלב שלו, למרות שהמחסן היה מלא (מזכיר את חרדת נייר הטואלט). חווינו חרדה של אחרי, כאשר חזרנו לעבוד ונעלמנו מהבית. בקיצור, היה מאתגר ולפחות נראה כי חזרנו לשגרה.

אז מה קורה אצלנו היום?

קצת נשוויץ שחווית השירות אצלנו היא מטורפת, נעימה, מאוד מקצועית ומצחיקה מאוד. כלבים מוזמנים אלינו לביקור כל הזמן, גם אם רק כדי לקבל חטיף ולהגיד שלום.

המחירים שלנו תמיד הוגנים ונמוכים ונעשה בשבילכם את המיטב. הלקוחות הקבועים נהנים מהנחות יפות על מזון, ותמיד תמיד כל לקוח יוצא עם מתנה. אה וכמובן, אחריות על הכל, ממזון ועד ציוד. מה שלא עושה טוב לכם או לחיית המחמד-תחזירו!

וקצת על סניף חיפה. חיפה היא הסניף הראשון שפתחנו וכיום הראשי. בסניף חיפה יושב אסי. שאם יצא לכם להכיר אותו לא תשכחו אותו. הוא יזכור את כולכם  יצחיק אתכם עד מוות, וייתן את הנשמה. תאמינו לי שלא תרצו ללכת! וכמובן יש את אניטה – עובדת מספר אחת בכל הרשת. אלופה ומקצועית שבזמנה החופשי יושבת וקוראת מחקרים על חיות. הייתם מאמינים?!

ואם יצא לכם לקרוא את הכתבה, ואתם לא חיפאים, אנחנו מזמינים אתכם לסניפים שלנו בגבעתיים, רמת גן ואור עקיבא.

בואו לבקר אותנו, מחכים לכם בשדרות מוריה 126 חיפה!"

טלפון: 1-700-552003

אתר: dogmarket.co.il


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר