קניון לב המפרץ-סינמול. צילום: תומר נויברג,ג'יני
קניון לב המפרץ-סינמול. צילום: תומר נויברג,ג'יני

סוף שנה בסינמול חיפה: את המבצעים האלה אתם ממש לא רוצים לפספס

שנת 2019 בפתח, וכיאה לישראלים אמיתיים כמובן שמדובר בסיבה מצוינת לחגוג. גם בקניון סינמול חיפה, אחד ממתחמי האופנה והפנאי הגדולים ביותר בצפון, החליטו להצטרף לחגיגה ולצאת במבצעים חמים ושווים במיוחד בשבילכם!

פורסם בתאריך: 26.12.18 13:57

אז מה בתכנון?

עד 70 אחוז הנחה במגוון רשתות בקניון עד סוף חודש דצמבר! המחירים הסופיים שווים במיוחד, כך שאתם יכולים להתענג על כל השפע הזה וליהנות ממגוון מוצרי אופנה איכותיים של המותגים האהובים.

מבצע קנה וקבל: קונים ב-149 ש"ח ומעלה במגוון החנויות בקניון ומקבלים קפה ומאפה בסניף ארומה במתנה!

יריד אקססוריז ייחודי ברשת תמנון: מגוון תכשיטים ופריטים נלווים משובחים במחיר מצחיק של 9.90 שקלים בלבד. אם זה לא מספיק לכם, רק בסינמול חיפה, במידה ותרכשו מוצר לא משנה באיזה סכום בחנות תמנון, תוכלו לבחור פריט מהיריד ולקבל אותו במתנה!

יריד מוצרים ברשת גולף: גם ברשת גולף תוכלו לבחור לכם  אחד ממגוון פרטי האופנה הייחודים שנמכרים במבצע של 30 שקלים בלבד. רק בסינמול!

מחדשים ונהנים

תמהיל החנויות העשיר בסינמול כולל מגוון רשתות, חנויות אופנה, מסעדות, מתחם יס פלאנט ואפילו פאב אירי. לאחרונה נפתחו חנויות פופ אפ זמניות כדוגמת חנות האופנה לצעירות "תל אביב יפו" ו"נעמן עודפים"- רשת כלי בית שמציעה עד 70 אחוז הנחה על כל מוצרי הרשת.

בסינמול אוהבים להפתיע את הלקוחות כך שכבר היום תוכלו למצוא חנויות חדשות ומפתיעות בקניון. מה לדוגמא? אז בגזרת האוכל והקינוחים, שתי גלידריות חדשות- רשת בלוברי המונה 5 סניפים ברחבי הארץ ומייצרת את גלידת היוגורט שלה בפורמולה ייחודית, וגלידת קפיטו- גלידה איטלקית ומשובחת המיוצרת במקום, טרי-טרי.

בגזרת המותגים החזקים, תוכלו למצוא דוכן חדש של המאפרת המקצועית "שיר זאנה" בו נמכרים מוצרים של גורו האיפור בועז שטיין שנחשב לאחד המאפרים המקצועיים המובילים בתעשיית היופי הישראלית (ייחודי לרשת סינמול).

מוזמנים להגיע וליהנות ממגוון המבצעים הקרובים בסינמול!

נדיה פורמן מרדכי

נדיה פורמן מרדכי

"כאמא צעירה לילדה בת שנתיים ותינוק בן עשרה חודשים בלבד, החזון האישי שלי הוא לתחזק את משפחתי בשילוב המקצועיות שבי והרצון להמשיך ללמוד ולהתפתח. אני מאמינה שתחום השיווק הוא מאוד דינאמי ולכן צריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק, להתקדם עם הטכנולוגיות והמדיות החדשות בתחום, להמשיך ליזום ולא לפחד לעשות מהלכים", נדיה פורמן מרדכי, סמנכ"לית שיווק סינמול חיפה.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר