כשמדובר בפאות - אל תתפשרו על פחות ממושלם. תמונה ממאגר Ingimage
כשמדובר בפאות - אל תתפשרו על פחות ממושלם. תמונה ממאגר Ingimage

פאות בחיפה – המקומות שאתם חייבים להכיר

פאות ותוספות שיער הם תחומים שחשוב להיות בהם מדויקים כדי להבטיח תוצאה מושלמת. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את המקומות המומלצים ביותר לשיקום השיער

פורסם בתאריך: 18.8.19 15:49

מספרת פרוספר אוחיון – הפיתרון האידיאלי לשיער מושלם

טלפון : 04-8262996 / 052-3334771

כתובת: חורב 15, מרכז חורב, חיפה, קומה 1

בשנים האחרונות תחום הפאות ותוספות השיער התפתח מאוד, וזאת בעקבות ביקוש פתרונות לבעיות שונות הקשורות בדילול השיער, התקרחות וכמובן הדרישה לאסתטיקה. מי שמתמצא בתחום הפאות ותוספות השיער זו מספרת פרוספר אוחיון במרכז חורב, הקיימת כבר מעל שלושים שנה ומתמחה בפתרונות לדלילות השיער. דין, בנו של פרוספר ודור ההמשך של המספרה העובד בה בשמונה השנים וממשיך את המסורת עונה על השאלות החשובות:

שני דורות של ספרים, פרוספר ובנו דין. צילום עצמי

שני דורות של ספרים, פרוספר ובנו דין. צילום עצמי

איך יודעים במה כדאי לבחור, פאה או תוספות שיער?
"בהחלט יכול להיות שמישהי מגיעה ומתעניינת בפאה, אך למעשה ישנם מקרים שניתן להציע ללקוחה פיתרון דרך תוספות שיער. כאן אנחנו מגיעים לשלב הייעוץ והאבחון שאנחנו עושים במקצועיות וניסיון רב. המטרה שלנו היא להקנות לכל לקוחה את הפתרון המושלם עבורה".

לפני ואחרי - טיפול בדילול שיער על ידי תוספות. צילום עצמי

לפני ואחרי – טיפול בדילול שיער על ידי תוספות. צילום עצמי

אלו סוגי תוספות קיימים היום בשוק?
"ישנם מספר סוגי תוספות בהתאם למטרה שלה הן מיועדות. יש תוספות שנועדו להארכת שיער, ישנן תוספות למילוי שיער, וכמובן שילוב של שתי האפשרויות יחד (הלחמה/ מדבקה ). כל התוספות שאנחנו מתאימים ללקוחות עשויות ממאה אחוז שיער טבעי, ואנו "מלבישים" את התוספת בשיטות המתקדמות והבטוחות ביותר לפי הצורך. ישנן גם יחידות שיער המותאמות אישית, בדרך כלל לדלילות בחלק העליון, ללא דבקים וללא כאבים, פתרון נעים ונוח ללקוחה".

ומה לגבי הפאות, מה חשוב בעצם לדעת כשניגשים להתאמת פאה?
"קודם כל היום ישנן אוכלוסיות שונות שמבקשות להצטייד בפאות, אם זה מסיבה רפואית, או בגילאים מבוגרים שהשיער דליל מאוד ומתחיל תהליך של התקרחות, וכמובן מסיבות של דת והלכה. חשוב קודם כל לבדוק שהמקום שהגעתם אליו הוא מוכר וידוע בתחום, לא כל ספר יודע להתעסק ולספר פאות. דבר שני, חשוב לברר מה סוג השיער שמזמינים ומה איכותו, כיוון שיש לכך השפעה על האופן בו הפאה מרגישה ונראית על ראש הלקוח".

לפני ואחרי - דוגמה להארכת שיער באמצעות תוספות. צילום עצמי

לפני ואחרי – דוגמה להארכת שיער באמצעות תוספות. צילום עצמי

הייחוד של מספרת פרוספר אוחיון במרכז חורב הוא מלאי הפאות במקום, ועצם העובדה שניתן למצוא פתרונות כבר באותו היום. כמו כן ניתן להזמין פאה או תוספת בהזמנה אישית לפי המידה, הגוון וסוג השיער. את השירות המופלא להתאמת הפאה או התוספת מבצעים בפרוספר אוחיון בחדר פרטי ואינטימי, כבר למעלה משלושים שנה. כל הפאות מיוצרות משיער טבעי, מה שגורם למראה להיראות טבעי בתנועה ובמרקם. במספרה עובדים כשבעה אנשי צוות אשר לכל אחד תחום התמחות משלו. בנוסף לשירותי הפאות והתוספות הצוות מתמחה בהחלקות לכל סוגי השיער, עיצוב שיער לנשים, גברים וילדים, מוצרי טיפוח מקצועיים ובמקום מחלקת קוסמטיקה יוקרתית.

פרטי התקשרות:

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לאינסטגרם

כתובת: חורב 15 , מרכז חורב , חיפה , קומה 1

טלפון : 04-8262996 / 052-3334771


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר